امیر قلعه نوعی، سرمربی تیم استقلال، عامل اصلی عدم بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال شد و اين شرایط را برای این بازیکن رقم زد، اما وی معتقد است که شرایط استقلال است که در حال حاضر برایش اهمیت دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، امیر قلعه نوعی، مدعی است که فرهاد مجیدی بنا به خواست خود و شرایطی که در نظر داشت، به استقلال نیامده و این خواست امیر قلعه نوعی و یا اعضای تیم نبوده است.

شایان ذکر است، فرهاد مجیدی پس از منتفی شدن حضورش در تیم استقلال اعلام کرد که پیشنهاد قلعه نوعی برای وی خنده دار است زیرا وی می خواهد که بدون کاپیتان به استقلال بیاید و برای این تیم به میدان برود، اما این اتفاق نه تنها از سوی فرهاد مجیدی بلکه از سوی هیچ کدام از بازیکنان قدیمی این  تیم قابل قبول نیست.

فرهاد مجیدی معتقد است که قلعه نوعی مخالفت رسمی خود را با این پیشنهاد ارائه کرده است تا هر طور شده فرهاد مجیدی را از بازگشت به استقلال منصرف کند.

گفتنی است، امیر قلعه نوعی در مقابل صحبت ها و ادعای فرهاد مجیدی هیچ صحبتی را انجام نداده است و اعلام کرده است که در مقابل حرف های این بازیکن موضع خاصی ندارد و توجهش به بازی های استقلال و شرایط این تیم است زیرا در حال حاضر تنها روی بازی های حساس و ویژه تیم تمرکز کرده است و قصد ندارد فکرش را معطوف به شرایط و حرفهای خارج از مجموعه کند که باعث می شود شرایط برای وی متغیر کند.

شایان ذکر است، سرمربی استقلال، صحبت های فرهاد مجیدی را حواشی خارج از تیم عنوان کرده است./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار