همايش ملي مديريت آلودگي هوا و صدا 14و15آذر در دانشگاه صنعتي شريف برگزار مي شود.

به گزارش خبرنگار صنفي آموزشي باشگاه خبرنگاران؛ دبير اين همايش در نشست خبري هدف از برگزاري اين همايش را تبادل نظر و انتقال تجربه ميان استادان و کارشناسان درخصوص راه هاي کاهش آلودگي هوا و صدا بيان کرد.
دکتر وحيد حسيني افزود: محورهاي اين همايش شامل پايش و و اندازه گيري آلودگي هوا و صدا، الگوسازي آلودگي هوا و صدا، مطالعات انتشار آلودگي هوا و صدا، تاثيرات آلودگي هوا و صدا بر سلامت انسان و آلودگي هوا و صـــــــــدا در محيط هاي بسته است.
وي گفت: همچنين اثرات آلودگي هوا و صدا بر جامعه و اقتصاد، روش هاي مهار آلودگي هوا و صدا، آلودگي هوا و تغييرات اقليمي، قوانين و استانداردهاي آلودگي هوا و صدا، مديريت شهري و آلودگي هوا و صدا، بحران هاي آلودگي هوا و پيامدهاي آن و روش هاي تعيين منابع آلودگي هوا و صدا از ديگر محورهاي اين همايش است.
حسيني با بيان اين که تاکنون حدود200خلاصه مقاله به دبيرخانه همايش ارسال شده است افزود: علاقمندان تا 15 روز ديگر فرصت دارند تا مقالات خود با محورهاي يادشده را به دبيرخانه همايش ارسال کنند.
وي گفت: در اين همايش برترين پايان نامه ها با موضوع کاهش آلودگي هوا و صدا و طرح هاي برتر در اين باره معرفي و از صاحبان آثار برتر قدرداني مي شود.
حسيني افزود: همزمان با برگزاري اين همايش کارگاه هاي آموزشي با موضوع  آلودگي هوا و صدا و نمايشگاهي از دستاوردهاي صنايع در خصوص کاهش آلودگي هوا برگزار مي شود.
علاقمندان براي اطلاع بيشتر به پايگاه اطلاع رساني اين همايش به نشانيhttp://aqm2012.sharif.ir مراجعه کنند./ع
برچسب ها: هوا ، شهری ، مدیریت ، کارگاه ، صنایع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار