رئیس فدراسیون کاراته گفت: حضوری موفق در پیکارهای جهانی فرانسه (آذر ماه 91) برایمان بسیار ارزشمند است، از همین رو با برنامه ریزی بسیار دقیقی پیش خواهیم رفت.

محمد صادق فرجی در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران گفت: پیکارهای کاراته در ازبکستان رسید و تیم های ملی کاراته ایران در مجموع توانستند در این مسابقات از 40 فرصت به 34 مدال دست یابند که عملکردی قابل قبول محسوب می شود و نسبت و دوره گذشته بر تعدادمدالهای کاروان کاراته ایران افزود شده است.

وی تصریح کرد: کاتاروهای کشورمان دراین دوره عملکردی مطلوب داشته و توانستند نتایجی تاریخی ازخود به جای بگذارند و جای دارد که از زحمات آنها تشکر کرده و به آنها خسته نباشید بگوییم، بانوان کاراته کشورمان نیز عملکردی مطلوب داشتند و مدالهای متعددی بدست آوردند و نشان دادند کاراته بانوان از قدرت بالایی برخوردار است.

فرجی در مورد نتایج بدست آمده در رده های نوجوانان، جوانان و بزرگسالان کومیته آقایان خاطر نشان کرد: به تمامی کاراته کاها خسته نباشید می گویم و از مربیان تیم های ملی تشکر می کنم چرا که تمام تلاش خود را کردند که بهترین نتایج را در ازبکستان بدست آوردند. کادر فنی تیم های ملی را در مورد بازنگری قرار می دهیم.

رئیس فدراسیون کاراته در مورد کادر فنی تیم های ملی کاراته گفت: نتایج بدست آمده در مسابقات آسیایی ازبکستان مارا براین داشت تا جلساتی را با سرمربیان و مربیان تیم های ملی تشکیل می دهیم تا برای ادامه کار و روند موفقیت تصمیماتی بگیریم، در این میان شاید تغییراتی را در کاردرفنی تیم های ملی شاهد باشیم.

فرجی ادامه داد: طی این هفته آینده جلسه ای با سرمربیان تیم های نوجوانان، جوانان  و بزرگسالان برگزار کرده و نقطه نظرات آنها را مورد بررسی قرار می دهیم.

وی افزود: برای موفقیت در مسابقات جهانی فرانسه باید هر چه زودتر دست به كار شويم از همين رو هر چه زودتر اردوهاي كاراته بزرگسالا را آغاز مي كنيم و با برنامه ريزي دقيق براي حضوري موفق در مسابقات جهاني فرانسه آماده مي شويم.

سعي داريم در تمامي كارته وان ها شركت كنيم.

فرجي در مورد نحوه آماده سازي تيم ملي براي حضور در مسابقات جهاني فرانسه گفت: پيكارهاي ليگ برتر جهاني ، موسوم به كارته وان، از كيفيت بسيار خوبي برخوردار هستند بطوريكه اكثر تيمه اي اروپايي در آن حضور مي يابند بطور قطع حضور در اين رقابت ها مي تواند كمك زيادي به آماده سازي تيم هاي ملي براي شركت و حضوري موفق در رقابت هاي جهاني كنند.

وي تصريح كرد: مسابقات كاراته وان تركيه ، شهريور ماه برگزار مي شود پس از آن رقابت هاي كاراته وانن آلمان را در مهرماه پيش رو داريم سپس كاراته وان اتريش آبان ماه برگزار مي شود تلاش مي كنيم نفرات فيكس تيم ملي را به هر مسابقه كاراته وان تركيه ، آلمان و اتريش اعزام كنيم.

فرجي در مورد حضور بانوان در مسابقات كاراته وان گفت: بانوان نيز همانند آقايان به مسابقات كاراته وان اعزام مي كنيم، بانوان كاراته كا در مسابقات كاراته وان جاكارتا (تيرماه 91) عملكردي مطلوب داشتند و پس از آن در رقابت هاي آسيايي ازبكستان خوش درخشيدند.

وي ادامه داد: در ازبكستان در خصوص حضور بانوان در مسابقات جهاني فرانسه صحبت هايي با مسئولان فدراسيون جهاني داشتيم تلاش مي كنيم مقدمات حضور بانوا كاراته كا در رقابت هاي جهاني فرانسه فراهم شود تا تيم ايران با تركيب كامل در اين پيكارها حاضر شود.

فرجي در مورد تركيب تيم ملي ايران براي حضور در رقابت هاي جهاني فرانسه اظهار داشت: هفته آينده جلسه اي با كادر فني تيم ملي خواهيم داشت پس از اين نشست در خصوص نحوه انتخاب ملي پوشان و زمان آن تصميمات لازم گرفته مي شود در هر صورت تمام هدفمان موفقيت در مسابقات جهاني فرانسه است كه با كمك دوستان و ياري خداوند به اين مهم دست مي يابيم.
خبرنگار : سيد محمد رضا آقايي مير/مح
برچسب ها: کاراته ، کومیته ، مدال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار