سرپرست فدراسيون كاراته گفت: طرح استفاده از 6 مربي در تيم ملي را براي مسابقات جهاني بزرگسالان در فرانسه پياده مي كنيم.

محمدصادق فرجي در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: طرح استفاده از 6 مربي در تيم ملي را براي مسابقات جهاني بزرگسالان (فرانسه، آبان 91) به مرحله اجرا در م يآوريم.

وي تصريح كرد: در حال حاضر در حال بررسي تمامي جوانب از جمله نحوه برگزاري اردوها، انتخاب مربيان و سرمربي و حتي عنوان سرمربي هستيم.

فرجي افزود: سعي مي كنيم با استفاده از فرد جمعي و دانش مربيان، جايگاه كاراته ايران را در سطح بين الملل ارتقاء بخشيده و بهترين نتايج را در مسابقات جهاني فرانسه بدست آوريم.

وي ادامه داد: طرح استفاده از 6 مربي در تيم ملي براي مسابقات جهاني است و در رده سني بزرگسالان به مرحله ارجرا در مي ايد و در جوانان و اميد،‌اين طرح را پياده نمي كنيم،‌به احتمال زياد در جريان مسابقات آسيايي قزاقستان نيز طبق شيوه قديم حركت مي كنيم.

فرجي در مورد طرح جديد تيم ملي گفت: در اين طرح 5 مربي هدايت 5 وزن كوميته انفرادي را برعهده خواهند گرفت و يك مربي نيز در راس اين مربيان قرار مي گيرد.

وي افزود: تمرينات هر وزن در يك استان برگزار مي شود و اين مسئله سبب مي شود كاراته استانها تقويت شده و از كاراته كاهاي برتر هر استان به عنوان حريفان تمريني و از مربيان برتر، به عنوان كمك مربي در اردوها استفاده شود.

سرپرست فدراسيون كاراته افزود: در رشته هاي ديگر، فضاي عادلانه اي بر اردوها و تيم ملي حاكم نيست.

در ابتداي كار، ورزشكاران تازه وارد ، مقابل ملي پوشان نامدار قرار گرفته و حذف مي شوند و اين مسئله عادلانه به نظر مي رسد سعي داريم اين مسائل در تيم ملي كاراته بوجود نيايد.

فرجي خاطرنشان كرد: برخي به طرح استفاده از 6 مربي در تيم ملي انتقاد كرده و عنوان مي كنند اين طرح هزينه زيادي را در برمي دارد.

معتقدم براي رسيدن به موفقيت بايد هزينه كرد و از همين رو هرگاه احساس كنيم مي توانيم برنامه اي براي تقويت تيم ملي داشته باشيم دريغ نخواهيم كرد./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار