رییس پلیس فتا گفت: پیرو شکایت خانمی در استان فارس مبنی بر نشر و اکاذیب و توهین و افترا نسبت به وی و خانواده اش بلافاصله تیمی از کارشناسان زبده این پلیس جهت بررسی پرونده تشکیل داد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران به نقل از پلیس فتای ناجا پس از تشکیل پرونده وبلاگ حاوی مطالب توهین آمیز مسدود شد ومشخصات محل ساخت و محل ارسال مطالب بر روی این وبلاگ کشف شد که پس از تحقیقات مستمر مشخص شد صحفحه مذکور در تهران ساخته شد و اطلاعات از یکی از کافی نت های شیراز بارگذاری شده است.

پس از مسدودشدن صفحه مذکور مجرم اقدام به ساختن صفحاتی از این قبیل کرد که پس از اقدامات فنی و تخصصی فردی که اطلاعات را بر روی صفحه بارگذاری می کرد دستگیر شد: در ادامه متهم اعتراف کرد که صفحه توسط شخص دومی ساخته شده و اطلاعاتی که روی صفحه بارگذاری شد شخص دومی در پی ماجرا است که با تلاش مستمر سرانجام ماموران این پلیس توانستند متهم اصلی را دستگیر نمایند.

پس از دستگیری متهم اصلی و بررسی ایمیل های او مشخص شد که ادعای متهم اول دست بوده و زمانی که متهم اصلی با اسناد و مدارک روبه رو شد زبان به اقرار گشود و اعتراف کرد که از روی کینه دست به این کار زده است./ف
برچسب ها: فارس ، پلیس فتای ، ایمیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار