مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: شرايط تيم ما خوب است و هيچ مشكلي براي بازي با فجر سپاسي نداريم.

 حسين ماهيني در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: خدا را شكر پرسپوليس در حال حاضر شرايط خوبي دارد و براي بازي با فجر سپاسي آماده ايم و مشكل خاصي نداريم. اميدوارم در اين ديدار خانگي هم خوب بازي كنيم و هر سه امتياز را بگيريم تا دل هواداران را شاد كنيم امتيازات اين بازي و ديدار با گهر زاگرس براي ما خيلي مهم است تا از همين اول فصل بتوانيم صدر جدول را در اختيار بگيريم.
وي افزود: متاسفانه بازي اول فجرسپاسي در ليگ جديد را نديده ام اما تيمي كه سه گل به ذوب آهن مي زند، نشان مي دهد كه تيم خوبي است و تحت هر شرايطي نبايد آنها را دست كم بگيريم.به نظر من فجر سپاسي بازيكنان خوب و سرمربي با تجربه اي دارد اما با تلاش بچه ها سه امتياز اين بازي خانگي را مي گيريم.
او در ادامه گفت: متاسفانه بازي ما با فجر سپاسي بدون تماشاگر است اميدوارم در ماه مهماني خدا هواداران ما را ببخشند و شاهد حضور تماشاگران پرسپوليس در ورزشگاه آزادي باشيم. خيلي دوست داشتم در اين بازي خانگي ، هواداران كنار ما باشند تا با حمايت و تشويق آنها سه امتياز اين ديدار خانگي را بگيريم. مدافع پرسپوليس اظهار داشت: امتيازات هر بازي براي ما مهم است و بايد تلاش كنيم تا از همين شروع ليگ در حد يك قهرمان نشان دهيم و ثابت كنيم مدعي اصلي قهرماني هستيم. تمام تلاشمان را مي كنيم تا مقابل فجرسپاسي پيروز شويم تا با انگيزه و روحيه اي بيشتر در بازيهاي بعدي شركت كنيم.
ماهيني گفت: پرسپوليس هنوز به شرايط آرماني نرسيده و فكر كنم نمايش واقعي تيم ما را از هفته پنج به بعد بايد ببينيد و در حال حاضر تلاش مي كنيم تا به هماهنگي و آمادگي كامل برسيم تا ليگ را با قدرت ادامه دهيم و بتوانيم به هدفمان كه قهرماني است برسيم./ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار