سیاوش اکبرپور مهاجم تیم استقلال در پست هافبک آبی ها را همراهی می کند این بازیکن قرار است در پست جدید و به عنوان تغذیه کنندگان مهاجمان همراه آبی ها باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران سیاوش اکبر پور به عنوان مهاجم راهی تیم استقلال شد اما این بازیکن با شرایط خاصی روبرو شد تا امیر قلعه نوعی اعلام کند قرار است از وی به عنوان هافبک در تیم استفاده و بهره ببرد این در حالی است که در بازی اول لیگ نیز امیر قلعه نوعی به حرف خود عمل کرده و از سیاوش اکبر پور در پست غیر تخصصی استفاده و بهره برد اما در این پست رضایت کامل و کافی از وی نداشت.

گفتنی است، سیاوش اکبرپور به عنوان تغذیه کنندگان مهاجمان تیم استقلال در ترکیب قرار گرفت اما وی به دلیل حضور چند هافبک بزرگ و قوی در تیم شانسي براي حضور در ترکیب اصلی ندارد و به همین دلیل اعلام کرده است که تمایل زیادی دارد تا خط حمله استقلال را همراهی کند، اتفاقی که امیر قلعه نوعی با آن موافق نیست.

از طرفی این بازیکن که حضورش در خط حمله نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد قصد کرده  که فصل موفقی را در استقلال سپری کند که با نیمکت نشینی مواجه نشود و با شرایط ایده آل بتواند در ترکیب آبی ها به میدان برود.

شایان ذکر است، اکبرپور جلسه ای را با امیر قلعه نوعی برگزار کرد و از سرمربی این تیم درخواست کرد که در خط حمله استقلال به وی میدان بدهد تا شرایط را مورد بررسی قرار دهد این در حالی است که سرمربی آبی ها تاکنون با این اتفاق موافقت نکرده است و اعلام داشته در صورتی که احساس نیاز کند به سیاوش در پست دیگری میدان می دهد./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار