مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با توجه به اهمیت سال جهانی تعاون از مدیران شهرستان ها خواسته شده تشکیل و توسعه تعاونی ها در سال جاری را درصدر برنامه های خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قادری با عنوان اینکه سرمایه انسانی در دنیای کنونی بسیار درخور اهمیت است اظهار داشت: کار در این زمینه مستلزم برخورداری از اعتقادات محکم دینی، دانش مدیریتی و مهارت های لازم در کسب اعتماد مردم و مسئولان است که در صورت تحقق هیچ کاری معطل نمی ماند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت سال جهانی تعاون گفت: از مدیران شهرستان ها خواسته شده تا برنامه های ابلاغ شده در تشکیل و توسعه تعاونی ها را درصد برنامه های خود قرار دهند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان خاطر نشان کرد: با گسترش حوزه های فکری و برنامه ریزی، تلاش بیشتر، تدابیر مدیریتی و نظم و تربیت اداری اجرای مأموریت های محوله را با دقت و سرعت انجام خواهیم داد و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در سال تولید ملی، جمعیت از کار و سرمایه ایرانی گام های مؤثری برخواهیم داشت.

*فرهنگ سازی آموزشهای بخش تعاون ضرورت دارد

بهرامی دبیر اتاق تعاون استان اصفهان نیز با اشاره به اینکه مشکل اصلی آموزش در بخش ایران به دو موضوع بی برنامگی؟ و عدم احساس نیاز در افراد جامعه مربوط می شود، اظهار داشت: باید با فرهنگ سازی به منظور ایجاد انگیزه درونی نیاز به آرامش، میزان موفقیت واثربخشی دوره های آموزشی را افزایش دهیم.

وی افزود: با توجه به سال بین المللی تعاون وفرمایشات مقام معظم رهبری اتاق تعاون به عنوان خدمت گذار بخش تعاون در نظر دارد نسبت به برگزاری سلسله همایش ها و سمینارهای تخصصی متناسب با این سال اقدام کنند.

دبیر اتاق تعاون استان اصفهان خاطر نشان کرد: برگزاری همایش ترویجی تعاون بیمه و مالیات با حضور اساتید دانشگاه، کارشناسان ارشد بیمه و مالیاتی و مدیران شرکت های تعاونی در مرداد ماه سال جاری از مهمترین برنامه های اجرایی است که به تصویب اعضای کمیسیون رسیده است./ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار