مدير كل تعاون كار و رفاه اجتماعي استان البرز گفت: تاكنون اجراي پيشنهادات ارائه شده از سوي اداره كل تعاون كار و رفاه اجتماعي استان البرز موجب كاهش هزينه‌ها و هم چنين كاهش زمان در جهت تسريع و تسهيل خدمات رساني به مراجعان شده است.

كاوه حدادپور در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، افزود: تاكنون اجراي پيشنهادات از سوي اداره كل تعاون كار ور فاه اجتماعي استان البرز به ميزان و250 ميليون ريال از هزينه‌ها كاسته و 702 ساعت نيز موجب كاهش زمان انجام كارها در جهت تسريع و تسهيل خدمات رساني به مراجعان شده است.
وي افزود: هم چنين نرخ مشاركت كاركنان اين اداره كل در اجراينظام پذيرشت پيشنهادات 58 درصد بوده است كه همراه با استان‌هاي گيلان و هرمزگان درصد قابل توجهي را نسبت به نرخ مشاركت كاركنان ادارات كل تعاون كار و رفاه اجتماعي ساير استان‌ها به خود اختصاص داده است.
مدير كل تعاون كار و رفاه اجتماعي ا ستان البرز خاطر نشان كرد: نظام پذيرش پيشنهادات از سوي كميسيون امور اجتماعي و دولت الكترونيك هيئت وزيرا ن تصويب و به منظور اجرا به منظور اجرا به دستگاه‌هاي اجرايي كشور ابلاغ شده است.

در ادامه حسيني معاونت وزارت تعاوت و كار و رفاه اجتماعي با اشاره به فعاليت رسمي نخستين انجمن علمي تعاون كشور اظهار داشت:‌با توجه به نامگذاري سال 2012 به نام سال بين‌المللي تعاون يكي از دستاوردهاي مهم اين بخش در كشور ما آغاز فعاليت رسمي نخستين انجمن علمي تعاوت كشور است.
وي افزود: انجمن با تلاش سه ساله بخش تعاون و عضويت 100 نفر از اساتيد صاحبنظر و پيشكسوتان بخش تعاون تشكيل شده است كه نخستين مجمع خود را نيزبا انتخاب هيئت مديره در دي ماه سال جاري برگزار كرد.
در پايان نيز محمدي مدير كل امور ورزشي وزارت تعاون كار و رفاه اجتماعي ضمن اشاره به برگزاري مسابقات فوتسال دسته يك قهرماني كارگران كشور اظهار داشت: اين مسابقات با حضور 225 نفر ورزشكار درقالب 16 تيم از استان‌هاي كشور در مجموعه ورزشي كارگران شهيد معتمدي تهران برگزار شد.
وي افزود: در مرحله مقدماتي تيم‌ها به صورت 4 گروه 4 تيمي به صورت دوره‌اي به رقابت پرداختند كه از هر گروه دو تيم به مرحله بعدي راه يافتند و مرحله بعد وبه صورت حذفي برگزار شد كه پس از انجام مسابقات فشرده و نزديك چهار تيم كرمان، خوزستان، خراسان رضوي و قزوين به مرحله نيمه نهايي رسيد.
مدير كل امور ورزشي وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي خاطر نشان كرد:‌در ديدار نهايي تيم كرمان طي يك بازي جذاب با نتيجه بر يك تيم استان خوزستان را شكست داد و به مقام قهرماني نايل شد.
گفتني است، در ديدار رده بندي تيم خراسان رضوي موفق به شكست تيم قزوين شد و مقام سوم را از آن خود كرد./ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار