"رحیم هادی الشمخی" تحليلگر سياسي گفت: جنایات اجرایی در دمشق، بغداد، بنغازی، و فلسطین همه بر اساس یک طرح و الگو انجام می گیرد بنابر این عامل اجرایی آنها نیز یکی است!!

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران ، دکتر رحیم هادی الشمخی در تحلیل قضایای سوریه در روزنامه الثوره اینگونه نوشت: امروز نیز مثل همیشه دستان تروریست آمریکا ـ صهیونیسم زنان و کودکان و پیران و جوانان بی گناه ما را به خاک و خون می کشد و این بار خیابان های دمشق را به جولانگاه خود تبدیل کرده، و برکسی پوشیده نیست که تمام این ظلمها و دسیسه ها در راستای تحقق نقشه خاورمیانه بزرگ است نه چیز دیگر..!!
 
جنایتهای اجرایی در دمشق، بغداد، بنغازی، و فلسطین همه بر اساس یک طرح و یک الگو انجام میگیرد بنابر این باید گفت عامل اجرایی این جنایات نیز از یک منبع سرچشمه میگیرد. بی شک تعلیم دیدگان پایگاههای تروریست پرور آل سعود و قطر عامل منطقهای جنایات مذکورند. اینان همان کسانی هستند که طبق روند نقشه سازمان جاسوسی آمریکا و موساد لباس به اصطلاح بهار عربی را بر تن کرده و پرچم تسلیم خود را در برابر این غاصبان برافراشتند!!
 
حاکمان سعودی و قطر به هیچ کس و هیچ چیز حتی مسجد که خانه خداست رحم نکردند، با این حال و به فضل خون شهدایی که در راه وطن فدا شده اند منازل مردم، دانشگاهها، رستورانها، هتلها، کتابخانه ها، فقرا، فرهنگیان، هنرمندان، کارگران، کشاورزان، همه و همه در سوریه با امنیت و اطمینان زندگی سر میکنند. بدانید ریختن خون بی گناهانی که یا به عبادت خدا مشغولند، یا به دنبال روزی حلال خدا برای امرار معاش خود و خانواده خود هستند گناهی نا بخشودنی و لکه ننگی بر پیشانی هر فرد و دولت عربی است.
 
تاریخ به هیچ یک از این خائنان سعودی، قطر، و هم پیمانان صهیونیسم و آمریکا در اتحادیه عرب رحم نخواهد کرد. و در پایان رحمت خداوند بر خون شهدایی باد که در راه دفاع از وطن، آب و خاک، و آبروی سوریه خود را فدا کردند.  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار