فراخوان ارسال آثار به جشنواره سراسری ادبیات داستانی 'گوهر مکتوب' 25 مرداد ماه اعلام شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران فارس

دبیر انجمن داستان سازمان بسیج هنرمندان فارس ،هدف از برگزاری این جشنواره را شناسایی استعدادهای درخشان در هنر نویسندگی کشور، توجه به ارزش اندیشیدن و تفکر متعهدانه،زمینه سازی و مبارزه با هر آنچه مخالف رشد وارتقای معنوی انسان می شود و کشف سبک و نگاه های خلاقانه و نوین ادبیات داستانی در پرداخت آثار و موضوعات مختلف در جامعه عنوان کرد.

بیژن کیا افزود: آرمان ها، ارزش ها، هویت اسلامی_ایرانی و دستاوردهای انقلاب اسلامی، مقاومت و بیداری اسلامی، تولید ملی،حمایت ازکار و سرمایه ایرانی، داستان های کوتاه با لهجه های بومی فارس، امام خمینی (ره) و موضوع آزاد از جمله موضوعات هفتمین جشنواره استانی ادبیات داستانی 'گوهر مکتوب' است.

علاقه مندان می توانند آثار خود را در قالب «داستان کوتاه، داستان بلند، داستانک»، به نشانی شیراز، بلوار شهید دستغیب، کوچه مسجد اباالفضل، جنب موزه مشکین فام، سازمان بسیج هنرمندان فارس ارسال کنند و برای کسب اطلاع بیشتر با شماره 2240683_0711 دبیر خانه این جشنواره تماس بگیرند.

وی افزود: هر متقاضی می تواند تنها سه اثر خود را برای شرکت درجشنواره ارسال کند که آثار مربوطه پیش از این نباید در جشنواره یا مسابقه ای شرکت داده شده و یا درکتابی به چاپ رسیده باشد.

اسامی برگزیدگان جشنواره دوم شهریور ماه امسال اعلام می شود .

همچنین اختتامیه هفتمین جشنواره استانی ادبیات داستانی 'گوهر مکتوب' ششم شهریور ماه در شیراز برگزار می شود.

برچسب ها: فراخوان ، همایش ، گوهر ، مکتوب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.