ماندگاري و حيات سينما به خصوص در ابعاد اقتصادي در دست سينماي مستقل است.

عليرضا اميني كارگردان سينما به خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت: سينما از ژانرهاي مختلف تشكيل شده و آمارهاي ارائه شده از موفقيت هاي بين المللي توليدات آن ها كاملا متفاوت است.

وي افزود: سينماي صنعتي تشنه حمايت هاي مادي مسئولان است اما براي اينكه همانند ساير صنايع بتواند بر روي پاي خود بايستد و به اصطلاح به مرز استقلال برسد بايد در درون خود به مقوله در آمدزايي نگاه خاصي داشته باشد.

اين كارگردان سينما تصريح كرد: حيات سينما در دستان بخش هايي مانند سينماي مستقل به دليل جاذبه و كشش فراوان در جذب سرمايه است و سينما خود را مديون سينماي مستقل مي داند.

اميني اضافه كرد: افراد شاغل در حوزه سينماي مستقل با هزينه هاي شخصي خود اقدام به ساخت فيلم مي‌كنند و تنها هدفشان كمك به سينما و فرهنگ سازي در جامعه است.

اين كارگردان سينما ادامه داد: فيلمسازان سينماي مستقل با سرمايه هاي خود چرخ هاي توليد فيلم را مي‌چرخانند ولي متاسفانه بيشتر آن ها در حوزه نمايش آثار خود در سينماهاي كشور با مشكل مواجه هستند.

اميني اظهار داشت: مديريت در سينماي ايران در ابعاد حمايتي ضعف دارد به طور مثال سينماگران سينماي مستقل در حوزه اكران حمايت نمي شوند و اين مسئله آينده سينما را در هاله اي از ابهام قرار مي دهد./ي2

برچسب ها: سینما ، مستقل ، امینی ، کارگردان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار