استقبال مخاطب در اولين روز اكران فيلم سينمايي "انتهاي خيابان هشتم" با توجه به نزديك شدن به ايام نوروز قابل توجه است.

عليرضا اميني، كارگردان سينما در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به اينكه چند روز بيشتر به سال جديد باقي نمانده و "انتهاي خيابان هشتم" نيز از روز گذشته اكران شده خوشبختانه با استقبال بسيار خوب مخاطب روبرو شده است.

كارگردان فيلم سينمايي "هفت دقيقه تا پائيز" افزود: يكسال است كه از ساخت اين فيلم گذشته و با توجه به اين مدت زمان نيز اصلاحيه هايي بر روي اين فيلم صورت گرفته كه در نهايت وزارت ارشاد تصميم گرفت تا آن را در نوروز 91 اكران كند.

وي در پاسخ به اينكه آيا ايام نوروز را زمان مناسبي براي اكران فيلم خود مي داند، گفت: بله فكر مي كنم نوروز زمان مناسبي براي اكران اين فيلم باشد و اميدوارم كه با استقبال مردم نيز مواجه شود.

در خلاصه داستان اين فيلم آمده است كه "نيلوفر" و خانواده اش بايد ظرف سه روز مبلغ سنگيني را جور كنند، اما هرچه زمان مي گذرد "نيلوفر" متوجه مي شود كه سرنوشت ديگر پيش روي اوست.

ترانه عليدوستي، صابر ابر، حامد بهداد، محمدرضا غفاري، مهدي ماهاني، بيتا بيگي، الهه حصاري، محمد همايون پور از بازيگران "انتهاي خيابان هشتم" هستند و عليرضا اميني كارگردان و "سيد جمال ساداتيان" تهيه كنندگي آن را به عهده دارد./ي2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار