قهرمان پرش طول ایران از ورزشکارانی است که در روزهای پایانی کسب سهمیه المپیک صاحب این افتخار برای ایران و برای خودش شد محمد ارزنده رکوردار پرش طول ایران متولد شهر بروجن از استان چهارمحال و بختیاری است.

محمد ارزنده در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: همه اعضای تیم ملی دو و میدانی برای حضور در بازی های المپیک 2012 لندن آماده هستند. از مدت رقابت ها خود را آماده کرده ام تا بتوانم نماینده شایسته ای برای ایران باشم.

وی افزود: برای کسب ورودی المپیک از آبان ماه سال گذشته تمریناتم را آغاز کردم و با حضور در مسابقات متعدد به فکر کسب رکورد ورودی المپیک بودم که خوشبختانه موفق به کسب این موفقیت در روزهای پایانی مهلت المپیکی شدن دست یافتم.

ارزنده گفت: کسب رکورد ورودی المپیک و رکورد شکنی در این رشته راحت نیست و شرایط ویژه ای را میخواهد. تمام سعی ام را برای آنکه بتوانم رکورد خودم را در المپیک لندن به ثبت برسانم را خواهم کرد.

وی افزود: از کسب سکوی المپیک اطلاعی ندارم و پیش بینی در این مورد نمی توانم انجام دهم. پرندگان استرالیا، انگلیس و آمریکا بهترین رقیبانم در پرش طول هستند.

ارزنده تصریح کرد: تمام سعی و تلاشم این است که در میان بهترین های المپیک باشم و خوشبختانه قبل از اعزام به بازی ها مصدوم نیستم.

(ایگور پاکین) مربی پرش ها است که فدراسیون مدتی است با وی همکاری می کند. این مربی بهترین مربی است که تا به حال با وی تمرین کرده ام./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.