مسوول روایتگری و زیارتگاه‌های کل سپاه گفت: نهضت کربلا و هشت سال دفاع مقدس، برای دانشجویان درس بزرگی است و همه مردم با درس گرفتن از آن مراقب بصیرت خود باشند.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، سردار ابوالفضل مسجدی، مسوول روایتگری و زیارتگاه‌های کل سپاه در جمع دانشجویان حاضر در طرح ضیافت اندیشه دانشگاه صنعتی همدان در مراسم یادواره شهدای دانشجو گفت: همه مردم بخصوص جوانان باید با درس گرفتن از نهضت کربلا ، و هشت سال دفاع غیورانه مردم ایران، مراقب باشند تا بصیرت خود را از دست ندهند.

وی ادامه داد: دشمنان منتظر فرصتی هستند تا با عدم بصیرتِ مردم بر آنان حاکم شوند و جامعه اسلامی را به سقوط بکشانند.

مسجدی بیان کرد: دلاور مردان ایران با ابتدایی ترین امکانات و تجهیزات در مقابل دشمنی که از همه لحاظ تامین بود، باعنایت ائمه اطهار توانستند به چنین فتوحات عظیمی دست پیدا کنند.

وی خاطرنشان کرد: دانشجویان و جوانان با اعمال و رفتار خود باید سعی درادامه راه شهدا و پاسداری از خون این عزیزان را کنند.

همچنین مهندس امیر خان زاده ، رییس دانشگاه امام حسين (ع) همدان، در این مراسم حضور داشت و گفت: جوانان امروز باید به دنبال مطالبات دینی که شهدا از ما دارند، باشند.

وی افزود: شهدای دانشجویی که برای ادای تکلیف دینی از درس ودانشگاه گذشتند و لحظات جوانی و لذت بخش خود را فدای سرزمین شان کردند تا امروز دانشجویان بتوانند در رفاه کامل تحصیل کنند.

وی اضافه کرد: قهرمانان ملی کشورمان انسان هایی پاک و مطهر بودند که بخاطر خدا، نفس را زیرپا گذاشتند و گمنام رفتند.

گفتنی است در این مراسم، محمد دلگرم، پیشكسوت جهاد سازندگی همدان در دوران دفاع مقدس  با بیان خاطراتی از شهدای هشت سال دفاع مقدس ، از حماسه و  دلاورمردی های این عزیزان یاد کرد و گفت: باید شخصیت بزرگ این شهیدان برای جوانان و دانشجوین بازگو شود.

منبع: مأوا

انتهاي پيام/ر

برچسب ها: دانشگاه ، همدان ، ضیافت ، اندیشه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار