عضو شوراي مركزي عدالتخواه دانشجويي گفت:‌ در نشست هماهنگي، تشكل‌ها تا حدودي صحبت‌هايشان را با کامران دانشجو بيان كردند و بايد منتظر اقدام عملي و پاسخ مسئولان بمانيم.

مهدي خوجگي عضو شوراي مركزي عدالتخواه دانشجويي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به دستاوردهاي نشست 2 روزه تشكل‌هاي دانشجويي اظهار داشت: پس از تاكيدات مقام معظم رهبري در سال گذشته، تشكل‌ها به صورت خودجوش دور هم جمع شدند و هماهنگي‌هاي لازم را با هم انجام مي‌دادند و بسياري از مباحث مورد تاكيد مقام معظم رهبري از سوي خود تشکل‌ها پيگيري شد.

خوجگي با بيان اينکه مراسمي که در دانشگاه شهيد بهشتي انجام شد،‌ اولين نشست تشکل‌ها با يک مقام مسئول بود، تصريح کرد: متاسفانه قرار بود در اين جلسه هماهنگي بين تشکل‌هاي اسلامي دانشگاه‌ها صورت گيرد،‌ با بي‌برنامه‌گي‌ها اهداف آن محقق نشد و فقط به جلسه اي براي رزومه سازي مسئولان تبديل شد.

وي با بيان اينکه تشکل‌ها در طرح مباحثي مانند مديريت دانشگاه‌ها، دانشجوي پولي، خصوصي كردن دانشگاه‌ها و فضاي بسته و امنيتي دانشگاه بسيار خوب عمل کردند، اظهارداشت: هدف ما از طرح اين سوال‌ها گرفتن پاسخ صريح وزير علوم بود، اما متاسفانه فضا به سمت سخنراني يكطرفه پيش رفت.

خوجگي با بيان اينکه هدف فعالين دانشجويي از طرح مباحث در حضور وزير علوم استماع مشکلات دانشجويان توسط وي بود، خاطرنشان کرد: اما فرصت هر يك از تشكل‌ها براي سخنراني در برابر وزير علوم فقط 5 دقيقه بود.

عضو شوراي مرکزي عدالتخواه دانشجويي در پايان يادآور شد: تشكل‌ها تا حدودي صحبت‌هايشان را با کامران دانشجو بيان كردند، و مطالبه‌گري بر عهده ما بود،‌ صورت گرفت و بايد منتظر اقدام عملي و پاسخ مسئولان بمانيم.

انتهاي پيام/ر

 

برچسب ها: خوجگی ، شورای ، مرکزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار