دبير کل جامعه اسلامي دانشجويان گفت: در ادامه جلسه هماهنگي تشکل‌ها قرار است در ماه مبارک رمضان نيز ديدار ديگري با وزير علوم داشته باشيم.

محمد پهلوان دبير کل جامعه اسلامي دانشجويان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با دستاوردهاي اولين نشست هماهنگي تشکل‌هاي دانشجويي که هفته پيش در دانشگاه شهيد بهشتي انجام شد،‌ اظهار داشت: اين نشست مي توانست با کيفيت‌تر و بهتر برگزار شود؛ اما با برنامه‌ريزي‌هاي نادرست آن طور که بايد نتيجه بخش نبود.

وي افزود: استفاده از تجارب و انديشه‌هاي اساتيد برجسته در کارگاه‌هاي آموزشي، يکي از برنامه‌هاي مفيدي بود که قرار بود در اين نشست صورت گيرد که متاسفانه شاهد برگزاري آن نبوديم.

اين فعال دانشجويي با اشاره به اینکه تحقق مطالبات دانشجویی منوط به  برنامه‌ریزی‌های منسجم  از سوی مسئولان است، تصريح کرد: باید با ایجاد کارگاه‌هاي همفکري در تشکل‌هاي اسلامي دانشجويان اين نشست‌ها تداوم يابد تا بتوانيم با يک برنامه‌ريزي مدون و جامع در تحقق مطالبات دانشجویان و ارائه یک عملکرد منسجم در راستاي رسيدن به مطالبات دانشجويي کوشا باشیم.

دبير کل جامعه اسلامي دانشجويان با بيان اينکه قرار است فعالان دانشجويي در ماه رمضان نيز بار ديگر با وزير علوم ديدار داشته باشند، اضافه کرد: اين ديدار در ادامه برنامه‌هاي اولين نشست هماهنگي تشکل‌ها صورت گرفته و هدف از آن بيان مسائل و مشکلات به صورت حضوري با وزير علوم است.

وي در پايان با اشاره به اينکه مطالبه‌گري حق دانشجويان است،‌ خاطرنشان کرد: اينکه بگوييم کسي در آن جلسه سهم‌خواهي کرده،‌ عبارت صحيحي نيست. چرا که تشکل‌ها آمده بودند تا مشکلات خويش را به وزير علوم  بيان کنند و قاعدتا مسئولان هم بايد پاسخگو باشند و چنين گفتماني موجب انشقاق مي‌شود که درست نيست.
انتهاي پيام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار