جشنواره شیوه‌های نوین آموزشی امسال در گیلان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران گيلان دبیر ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور در سفر خود به گیلان، به برگزاری جشنواره شیوه‌های نوین آموزشی به میزبانی استان گیلان اشاره کرد و گفت: بیان احکام برای ارتباط بهتر با جوانان از اهداف جشنواره مذکور است.

حجت‌الاسلام حمیدرضا ارباب سلیمانی ، انتقال پیام‌های قرآنی به مردم و جوانان را از دیگر اهداف برگزاری جشنواره شیوه‌های نوین آموزشی عنوان کرد و یادآور شد: شناسایی شیوه‌های آموزشی نوین و بهره‌مندی از این تجربه‌ها در ارتقای آموزش قرآنی تاثیرگذار است و می‌تواند در آینده الگویی در عرصه تدریس معارف قرآنی برای دیگران باشد.

 وی با اشاره به تشکیل ستاد عالی هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور در 20 سال گذشته گفت: تاکنون 13 هزار و 400 کانون فرهنگی و هنری طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی برای مقابله با تهاجم فرهنگی در جوار مساجدی کشور راه‌اندازی شده است.

این مقام مسئول ، با بیان اینکه 10 هزار کتابخانه زیر پوشش کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد است از فعالیت 2 میلیون نفر نوجوان و جوان از طریق کانون‌های فرهنگی و هنری و کتابخانه‌ها در مساجد کشور خبر داد و افزود: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد اقدام‌های تدریجی و مستمر در رابطه با حوزه فرهنگ را انجام می‌دهند.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  برگزاری گردهمایی 4 هزار نفری هنرمندان مسجدی کشور پس از ماه مبارک رمضان در مشهد مقدس همایش 3 هزار نفر از روحانیون مسجدی در نیمه دوم امسال در شهر مقدس و برگزاری جشنواره یکهزار نشریه مساجد کشور در سال 91 را از جمله برنامه های مهم ستاد عالی هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشوراعلام کرد./ س
برچسب ها: جشنواره ، کشوری ، شیوه ، نوین ، آموزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.