دبیر نمایشگاه السیت 91 گفت: در پی تحقق شعار دنیای بدون کاغذ، بازدید از السیت امسال تنها با استفاده از من کارت و به صورت الکترونیکی امکانپذیر است.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نمایشگاه السیت91، سید رحمان میرزائیان با اعلام این خبر بیان داشت: در پی تحقق شهر الکترونیک و دنیای بدون کاغذ، بازدید از السیت امسال به جای استفاده از بلیط کاغذی، تنها با استفاده از من کارت امکان پذیر است.

وی با بیان اینکه امسال بلیط کاغذی برای نمایشگاه السیت چاپ نمی شود، بیان کرد: شهروندان و کسانی که مایل به به بازدید از نمایشگاه السیت می توانند با شارژ من کارت خود از نمایشگاه السیت 91 استفاده نمایند.

میرزائیان با اشاره به اهداف السیت گفت: هدف اصلي از برگزاري اين نمايشگاه، حضور كليه ارائه دهندگان خدمات و سرويس‌هاي الكترونيكي در اين رويداد ملي و آشنايي مديران شهري با آخرين فناوري‌هاي روز در حوزه اطلاعات و ارتباطات مي‌باشد و در اين راستا از كليه شهرداريها، وزارتخانه‌ها، بانكها، بيمه‌ها، دستگاه‌هاي اجرايي و خدمات‌رسان، متخصصين و دانش پژوهان و فعالان حوزه ICT بخش خصوصي جهت مشاركت و بازديد دعوت به عمل آمده است.

دبیر نمایشگاه السیت 91 ادامه داد: همچنين به جهت پر بارتر شدن اين نمايشگاه، برگزاري گردهمايي‌ها، كارگاه‌هاي آموزشي و نشستهاي تخصصي و انجام مسابقات مرتبط نيز همزمان با برپايي اله‌سيت برنامه‌ريزي شده است.

شایان ذکر است پنجمین نمایشگاه السیت مشهد 1 لغایت 4 شهریورماه سال جاری در نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار می شود./س  

 

برچسب ها: دبیر ، نمایشگاه ، السیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.