يک کارشناس سياست خارجي گفت: صهيونيست ها و متحدان آنها با هراس ناشي از سقوط مبارک و ديگر حکومت هاي منطقه به دنبال انتقام گيري از جبهه مقاومت است.

رضا طلائي نيک درگفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اقدامات تروريستي در سوريه گفت: ماهيت تروريستي معاندين در سوريه با وقايع اخير آشکار شده است و کمک هاي مالي ، تسليحاتي و اطلاعاتي به مخالفين دلوت بشار اسد پشتوانه اصلي وقايع اخير در سوريه است.

وي در ادامه با اشاره به دست داشتن عوامل خارجي و بيگانه در اين اقدام تروريستي افزود: آمريکا و غرب و صهيونيست ها و متحدان منطقه اي آنها در جبهه ضد سوري از مخالفين دولت حمايت هاي همه جانبه داشته اند لذا اين امر باعث شده است سوريه به کانون تقابل داخلي، منطقه اي و جهاني تبديل شود.

طلائي نيک با اشاره به اينکه اين اقدامات نمي تواند ملت مستحکم سوريه را بلرزاند تصريح کرد: دولت و ملت سوريه ظرفيت غلبه بر حجم سنگين اقدامات تروريستي و انفجارها را با عبور از وقايع دمشق نشان داده است و اين اقدامات تروريستي خدشه اي در مقاومت مردم اين کشور عليه بيگانگان، آمريکا، غرب و رژيم صهيونيستي وارد نخواهد کرد.

اين کارشناس سياست خارجي با اشاره به اينکه، اين اقدام نشان دهنده انتقام گيري از عقبه جبهه مقاومت درسوريه است خاطرنشان کرد: صهيونيست ها و متحدان آشکار و  پنهان انها با هراس ناشي از سقوط مبارک و ديگر حکومت هاي منطقه به دنبال انتقام گيري از جبهه مقاومت بوده، لذا وقايع دمشق عزم مردم و دولت سوريه براي مقاومت در مقابل تروريست ها و روشنگري جهاني را درپي دارد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار