فیلم / گفتگو ویژه خبری - اطلاعاتي جديد از شبکه هاي ورزش و پويانمايي

در کشور ما قشر کودکان و نوجوانان گروه عظیم و آینده سازی هستند که ایجاد این شبکه ها هم به دلیل اهمیت این قشر ضروری به حساب می آید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، فرشاد صادقی مدیر شبکه ورزش و حسین ساری مدیر شبکه پویا نمایی در پی افتتاح دو شبکه در گفت و گوی ویژه خبری دیشب حضور یافتند.

حسین ساری در این خصوص افزود: ضرورت ایجاد این شبکه ها هم از نظر مخاطب و هم از نظر کار رسانه کاملا حس می شد و در این مقطع زمانی هر دو شبکه افتتاح شد.

وی در ادامه افزود: در کشور ما قشر کودکان و نوجوانان گروه عظیم و آینده سازی هستند که ایجاد این شبکه ها هم به دلیل اهمیت این قشر ضروری به حساب می آید؛ ایجاد این شبکه های تخصصی به جریان تولید کمک خواهد کرد ضمن اینکه در زمینه انیمیشن جوانان خوبی فعالیت داشتند.

فرشاد صادقی در ادامه افزود: قطعا تخصصی کردن یک شبکه فرصت موشکافانه ای را فراهم می کند تا به جزئیات یک ورزش خاص پرداخت شود و این کمک خواهد کرد تا جامعه ورزش ورزش های تخصصی خود را پیگیری کند.

وی در ادامه افزود: نگاه تخصصی شبکه ورزش به ورزش های مختص جامعه مخاطب را بیشتر راضی نگه می دارد؛ و من تصورم بر این است که این بزرگ تریت ضرورت تخصصی شدن این شبکه هاست.













اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.