در پي اعلام کاهش ذخاير هفتگي نفت خام آمريکا،‌ بهاي نفت روز پنجشنبه در معاملات الکترونيک بازار آسيا افزايش يافت.


به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران ؛در معاملات صبحگاهي، هر بشکه نفت خام سبک شيرين آمريکا براي تحويل در ماه اوت با پنج سنت افزايش، هشتاد و نه دلار و نود و دو سنت معامله شد.
بهاي هر بشکه نفت خام برنت درياي شمال براي تحويل در ماه سپتامبر با بيست و شش سنت افزايش به صد و پنج دلار و چهل و دو سنت رسيد.
ويکتور شام تحليلگر دفتر رايزني پوروين اند گرتز در سنگاپور اعلام کرد بازار به خبر کاهش ميزان ذخاير هفتگي نفت آمريکا واکنش نشان داد.
وزارت انرژي آمريکا چهارشنبه اعلام کرد ذخاير نفت خام اين کشور در هفته منتهي به سيزده ژوييه (بيست و سه تير) هشتصد هزار بشکه کاهش يافت و به سيصد و هفتاد و هفت ميليون و چهارصد هزار بشکه رسيد.
ذخاير نفت خام آمريکا در دو هفته قبل از آن نيز نزديک به ده ميليون بشکه کاهش يافته بود. در حالي که قبل از آن به بالاترين حد در بيست و دو سال گذشته رسيده بود.
ويکتور شام افزود عامل ديگر وال استريت بود که ديروز با افزايش قابل توجه ارزش سهام به کار خود پايان داد. بازارهاي آسيايي نيز تحت تأثير آن، روز پنجشنبه کار خود را با افزايش ارزش سهام آغاز کردند.
روز چهارشنبه، در پايان معاملات بازار مبادلات ارزي نيويورک «نايمکس» هر بشکه نفت خام سبک شيرين آمريکا براي تحويل در ماه اوت با شصت و پنج سنت افزايش نسبت به روز سه شنبه، هشتاد و نه دلار و هشتاد و هفت سنت معامله شد.
در بازار لندن نيز بهاي هر بشکه نفت خام برنت درياي شمال براي تحويل در ماه سپتامبر، يک دلار و شانزده سنت افزايش يافت و به صد و پنج دلار و شانزده سنت رسيد.



برچسب ها: نفت ، بها ، کاهش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار