بالاخره هياهوي رسانه اي تيم بسكتبال مهرام براي حمايت فدراسيون از اين تيم به نتيجه رسيد و قهرمان ليگ با درا ختيار گرفتن بازيكنان مورد نظر خود به جاي تيم ملي (ب) در جام ويليام جونز شركت مي كند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران با تأييد فدراسيون بسكتبال تيم بسكتبال مهرام علاوه بر ملي پوشان خود بازيكنان كمكي مورد نياز براي جام باشگاه هاي آسيا را نيز از هفته آينده در اختيار گرفته و به جاي تيم ملي (ب) درجام ويليام جونز كه از 27 مرداد آغاز مي شود، شركت مي كند.

اصغركاردوست، اوشين ساهاكيان، موسي نبي پور،‌ روزبه ارغوان و جواد داوري بازيكنان كمكي مورد نظر تيم مهرام هستند و به اين ترتيب قهرمان سوپرليگي ايران با تركيبي مشابه تركيب تيم ملي در جام باشگاه هاي آسيا شركت مي كند.

گفتني است: اين تصميم در حالي گرفته شد كه ابتدا مهرامي ها در خواست شركت در جام استانكوويچ داشتند اما بچيروويچ سرمربي تيم ملي به شدت با اين موضوع مخالفت كرده و حتي خواستار حضور بازيكنان كمكي مهرام در تمرينات تيم ملي شده بود اما در نهايت تلاشهاي چند هفته اي و هياهوي رسانه اي مهرامي ها براي گرفتن تمام بازيكنان مورد نظر و شركت در يك تورنمنت معتبر جواب داد و فدراسيون اجازه حضور در جام ويليام جونز را به اين تيم داد./مح
برچسب ها: مهرام ، ویلیام ، سکتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار