در 24 ساعت گذشته استان تهران 6حادثه رخ داد که در مجموع از این حوادث 2نفر جان دادند.

محمد مکرم کارشناس روابط عمومی مرکز اورژانس تهران در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه علیرغم تمام توصیه ها و هشدار ها در رعایت استانداردها حین رانندگی و رعایت امنیت های شغلی متاسفانه در عرض 24 ساعت این حوادث موجب مرگ 2هموطن جوان ما شد.
مکرم افزود: حادثه سقوط آسانسور در خیابان ستارخان ساعت 21 و 6دقیقه شب گذشته 27تیرماه موجب مرگ ناگهانی جوانی 17 ساله شد.
وی با بیان اینکه حادثه دوم سقوط مرگبار تیر آهن در خیابان سعادت آباد بود خاطر نشان کرد: این حادثه ساعت 20و 6دقیقه رخ داد که اصابت آهن بر سر مردی 44ساله موجب فوت فوری وی شد.
وی تصریح کرد: از حوادث رانندگی 24 ساعته گذشته می توان حادثه تصادف پراید و پژو در اتوبان آزادگان در ساعت 20 و 56 دقیقه دیشب را نام برد که این حادثه مصدوم بر جای گذاشت.
وی خاطر نشان کرد : حادثه تصادف دیگری که بین یک پیکان و پراید رخ داد و این حادثه به علت شدن مصدومین موجب اعزام 4 اکیپ فوریت های پزشکی به محل حادثه در اسلام شهر گردید و مصدومین به بیمارستان شهدای هفتم تیر انتقال یافته اند.
وی گفت: موتور سیکلت ها  نیز در این حوادث بی نصیب نبوده اند و عصر روز گذشته تصادف موتور سیکلت  با خودرویی در تقاطع آزادی و رودکی موجب مصدومیت موتور سیکلت سوار و اعزام وی به بیمارستان امام حسین شد.
شایان ذکر است که اتوبوس نیز با خودروی سواری برخورد کرد كه 7مصدوم نیز از این حادثه برجای ماند./عط
برچسب ها: اورژانس ، تصادف ، حادثه ، پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.