بيمارستان های تهران خود را برای پزشک خانواده آماده کنند

رییس شورای سیاستگذاری وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی تهران در ديدار با روساي بيمارستان ها، پياده سازي پزشك خانواده را به نفع مردم خواند و تاكيد كرد با اجراي اين برنامه كيفيت خدمات ارتقا مي يابد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ دکتر باقر لاریجانی،‌ رییس شورای سیاستگذاری وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: پزشک خانواده يك برنامه كشوري است كه بايد به سرعت آن را پيش ببريم هر چند كه ممكن است چالش هايي در اجراي آن داشته باشيم.

وی اجراي پزشك خانواده را به نفع مردم خواند و تصريح كرد: با اجراي اين برنامه خدمات ارتقا يافته و بي نظمي ارايه خدمات در شهرهاي بزرگ كاهش مي يابد.

رييس دانشگاه علوم پزشکی تهران با بيان اينكه بيمارستان ها خود را براي پاسخگويي متناسب با شرايط آماده كنند تاكيد كرد: اورژانس و كلينك هاي ويژه را سامان دهي و خود را براي پذيرش و فيدبك بيماران ارجاعي آماده كنيد.

وي با اشاره به اجراي دستورالعمل اداره هيات امنايي بيمارستان ها يادآور شد: دبيرخانه هيات امناي بيمارستاني فعال است و تاکنون تعدادي از احكام صادر شده است.

دكتر لاريجاني در بيان فوايد اداره هيات امنايي بيمارستان ها گفت: بخش عمده مشكلات بيمارستان ها با حضور اعضاي دبيرخانه برطرف و فيدبك هاي مناسبي به دانشگاه ارايه مي شود.

بدهی 100 میلیاردی بیمه ها به دانشگاه علوم پزشکی تهران

رييس دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به افزايش 20 درصدي تعرفه هاي بيمارستاني تصريح كرد: هر چند وضع بيمه ها نسبت به گذشته بهتر شده ولي هنوز 100 ميليارد به دانشگاه بدهي دارند.

وي با تاكيد بر پرداخت به موقوع تمام وقتي اعضاي هيات علمي افزود: حداكثر تا سوم مرداد ماه همه بيمارستان ها بايد اين مبلغ را پرداخت کنند.

دكتر لاريجاني از امضا تفاهم نامه پروژه هاي بيمارستاني خبر داد و افزود: متناسب با اعتبارات دانشگاه از پروژه ها حمايت شده و به بيمارستان ها براي تكميل پروژه هاي باقي مانده كمك مي شود./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار