رییس هیات اسكواش استان مركزی گفت: تیم اسكواش این استان با 25 امتیاز درجایگاه دوم مسابقات لیگ دسته اول كشور قرار دارد.

خاكباز در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک افزود: تیم های استان های فارس، آذربایجان غربی و شرقی، خوزستان، لرستان، مازندران، گیلان، زنجان و مركزی به صورت دوره ای در لیگ دسته اول با یكدیگر به رقابت می پردازند.

وی گفت : تیم استان مركزی دراین رقابت ها تنها دو باخت مقابل صدر نشین مسابقات دارد و هم اكنون با تفاضل 2 امتیاز نسبت به تیم اكسین خوزستان در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار دارد.

رییس هیات اسكواش استان مركزی افزود: مرحله نهایی لیگ دسته یك این رشته، هفته اول شهریور ماه سال جاری در استان مازندران برگزار می شود كه تیم استان مركزی باید با تیم های مازندران و لرستان مسابقه دهد.

خاكباز گفت : تیم اسكواش استان مركزی با برد در مسابقات مرحله نهایی به رقابت های لیگ برتر اسكواش كشور كه نیمه دوم شهریور ماه سال جاری با حضور 14 تیم برگزار خواهد شد، راه پیدا می كند.

وی در خصوص مشكلات این هیات نیز افزود : تیم اسكواش بانوان استان مركزی با وجود كسب سهمیه مسابقات لیگ برتر، به دلیل نبود حامی مالی و اسپانسر تا كنون از شركت در این لیگ انصراف داده است.

رییس هیات اسكواش استان مركزی گفت : این هیات تلاش های زیادی را برای جذب اسپانسر انجام داده و این روند را نیز ادامه خواهد داد تا در صورت امكان فرصت شركت در لیگ برتر را از دست ندهد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.