قائم‌مقام دبير‌کل حزب موتلفه اسلامي گفت: نمي‌توان نام فراكسيون اصولگرايي را بر روي جبهه پايداري و ايثارگران بگذاريم چرا كه دايره‌ي آن همه اصولگرايان را در بر ندارند.

اسدالله بادامچيان قائم مقام دبير کل حزب موتلفه اسلامي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران در واكنش به تلاش برخي از چهره‌هاي اصلاح‌طلب براي ناكارآمد نشان دادن عملكرد اصولگرايان، با بيان اينكه اصولگرايي يك جريان اصيل انقلابي است، اظهار داشت: در دوران انقلاب اسلامي دو خط متفاوت از يكديگر يعني خط امام خميني (ره) و بني‌صدر وجود داشت که با از ميان رفتن خط بني صدر، خط امام خميني (ره) باقي ماند.

بادامچيان با بيان اين مطلب که در حال حاضر دو خط اصولگرايي و اصلاح طلبي در عرصه سياسي جود دارد، افزود: اصلاح‌طلبان مدعيان حرکت در عرصه سياسي بر اساس خط امام (ره) بودند لذا قصد ايجاد اصلاحات بر اساس تفكر و شيوه‌هاي خاص خود را داشتند اما اين جريان در دو دوره مديريتي خود موفق نبوده و نتوانستند كشور را اداره كنند.

وي با تاکيد بر مديريت و مقاومت صحيح اصولگرايان در تثبيت حق استفاده از فعاليت صلح آميز هسته اي براي ملت ايران تصريح کرد: جريان اصولگرايي با ايستادگي در مقابل تحريم‌ها، از حقوق ملت ايران همواره دفاع کرده است.

بادامچيان اصولگرايان فعال در مجلس نهم را سه گروه دانست و گفت: رهروان ولايت، جبهه پايداري و ايثارگران و همچنين گروه ديگري كه خود را اصولگرا مي‌دانند اما با توجه به بن بست رسيدن اين گروه لازم است نام خود را تغيير دهند.

* نمي‌توان نام فراكسيون اصولگرايي را بر روي جبهه پايداري و ايثارگران بگذاريم

قائم مقام دبير کل حزب موتلفه اسلامي تاکيد کرد:  نمي‌توان نام فراكسيون اصولگرايي را بر روي جبهه پايداري و ايثارگران بگذاريم چرا كه دايره‌ي آن همه اصولگرايان را در بر ندارند.

*کارنامه‌ي اصولگرايان موفق است

قائم مقام موتلفه اسلامي كارنامه اصولگرايي را در مجموع موفق دانست و اظهار داشت: با توجه به بحران اقتصادي حاكم بر دنيا مي‌توان گفت كه اصولگرايان كارنامه اقتصادي موفقي دارند چراکه  با وجود اعمال تحريم‌هاي شديد عليه كشورمان كارهاي عمراني و اقتصادي خوبي در كشور انجام شده است.

بادامچيان عملكرد كلان و زيربنايي اصولگرايان را موفق دانست و ادامه داد: دولت اول احمدي‌نژاد كه با همراهي جريان اصولگرايي امور را اداره مي‌كرد موفق بود ، اما دولت دوم وي كه تحت هدايت جرياني موسوم به انحرافي است نتوانسته مديريت اقتصادي موفقي داشته باشد.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامي با بيان اينکه نبايد تمامي مشكلات را به تحريم‌ها ربط داد، اذعان داشت:  تحريم‌هاي اعمال شده عليه کشورمان در طول سي و سه سال انقلاب اسلامي همواره وجود داشته است و عدم موفقيت دولت دهم را نبايد به كل جريان اصولگرايي ربط داد بلكه بخشي از اين مهم به مديريت اصولگرايي باز مي‌گردد اما جريان اصيل اصولگرايي در همه جهات موفق عمل كرده است.

*تفكر اصيل اصولگرايي راه حل بسياري از مشكلات است

بادامچيان تفكر اصيل اصولگرايي را راه حل بسياري از مشكلات كشور دانست و گفت : اصلاح طلبان، افراطي گر‌ها، افراد محافظه كار و منزوي، توانايي حل مشكلات كشور را ندارند و تنها راه حل، تفكر اصيل اصولگرايي است.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامي درباره جربان اصلاحات، اظهار داشت: من از روي خير خواهي به برخي از اصلاح طلبان گفتم که جريان اصلاح طلبي مرده و حتي مسيح هم آن را زنده نمي کند ولي آنان به حرف من گوش ندادند.

وي اصولگرايان را علاقمند به حضور تمامي نيروهاي انقلاب در عرصه سياسي دانست و با بيان اينکه اصولگرايان مانع حضور افراد با گرايش هاي مختلف نيستند، تصريح کرد: جريان اصيل اصولگرايي از فعاليت تشکل هاي متعهد به قانون اساسي و آرمان هاي امام خميني(ره) و مقام معظم رهبري استقبال براي فعاليت در عرصه سياسي استقبال مي‌کند.

*مسئولان امانت دار آراي مردم هستند

قائم مقام موتلفه اسلامي با اشاره به اظهارات افرادي مانند داريوش قنبري در تخريب چهره اصولگرايان گفت: چنين افرادي داراي هيچ موقعيتي نيستند كه نياز به پاسخگويي داشته باشد.

وي در خاتمه با اشاره به دوران رياست جمهوري هاشمي يادآور شد: در دوران رياست جمهوري هاشمي، بشارتي وزير کشور وي بود و خاتمي پيروز انتخابات شد و همچنين در دوران رياست جمهوري خاتمي، موسوي لاري وزير کشور بود و با وجود اينکه آنان علاقه اي به حضور احمدي نژاد نداشتند اما وي رئيس جمهور شد لذا اين مسئله نشان مي دهد که گرايش هاي مختلف در عرصه نظام حضور دارند و مسئولان نيز امانت دار آراي مردم هستند.
انتهاي پيام/س3


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار