وقت آن فرا رسیده که اتهامات را به صاحب اصلی آن یعنی تروریست ها وارد کنیم.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران ، روزنامه الثوره گزارش داد: سوریه تأکید کرد تصمیمات بین المللی بر ضد سوریه در واقع چراغ سبزی به تروریست هاست چرا که به آنان اطمینان می دهند که از سوی جامعه بین الملل حمایت می شوند!

وزارت امور خارجه سوریه طی گزارشی که آن را به دبیر کل سازمان ملل متحد تحویل داد اینگونه تصمیمات بین الملل را محکوم کرده و اذعان کرد این تصمیمات به اصطلاح انسان دوستانه هیچ راه حل دوستانه ای در پی ندارد.

وزارت امور خارجه سوریه تصریح کرد: وقت آن فرا رسیده که سازمان حقوق بشر از این اتهامات بی اساس و البته هدف دار علیه ملت و دولت سوریه دست بردارد و اتهامات مذکور را به صاحب اصلی آن یعنی تروریست ها وارد کند.

وی افزود: کشورهای مدعی حقوق بشر و مثلا مدافع سوریه! تا کنون 60 تحریم ظالمانه و غیر انسانی بر سوریه تحمیل کرده اند، چگونه می توان منع ورود داروی درمان سرطان که از سوی مدعیان حقوق بشر بر ضد ملت سوریه اعمال شده را توجیه کرد؟! آنانی که مدعی آزادی بیان هستند در برابر تحریمات و محدودیت هایی که علیه رسانه های سوریه تصویب کرده اند چه پاسخی می توانند بدهند؟!
 
در پایان وی وزارت امور خارجه سوریه تأکید کرد که این کشور با فرستاده بین الملل کوفی عنان تمام و کمال همکاری لازم را داشته، آنچه در سوریه رخ می دهد نتیجه اعمال مجرمانه تروریست ها و حمایت غیر منطقی و ظالمانه بین الملل از این تروریست هاست.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار