فرهاد دانشجو گفت: دانشگاه بر روی 3 پایه استاد، دانشجو و کارمند استوار بوده و مشورت آنها در امور دانشگاه بسیار موثر است.

به گزارش خبرنگار صنفی آموزشی باشگاه خبرنگاران، فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در کمیته مشاوران شاخه کارمندان گفت: دانشگاه بر 3 پایه استاد، دانشجو و کارمند استوار است و مشورت با آنها بسیار در امور دانشگاه موثر است و رسیدگی به کارمندان و وضعیت معیشتی و رفاهی آنها از جایگاه بالایی برخوردار است.
 
وی در ادامه گفت: بیش از 600 ایمیل و پیشنهاد شما را بررسی کردیم و شما توقعی بیش از حق خود ندارید و آن هم همطراز شدن با همکاران خود در دانشگاه های دولتی و ما تمام تلاش خود را برای تحقق این خواسته به کار می گیریم.
 
دانشجو اظهار داشت: برای اجرای عدالت و برقرار شدن مشاوره و هم فکری خوب نیازمند هم فکری و همیاری متقابل داریم و تلاش کنیم با هم نکات مثبت را تثبیت کنیم و ایرادها را به مرور زمان رفع کنیم و نباید آینده را با نفی گذشته بسازیم چون گذشته از ما جدا نیست.
 
وی در ادامه تصریح کرد: مهم ترین پیامی که می خواستم به سطح دانشگاه و بیرون دانشگاه اعلام کنم، اهمیت مشورت گیری از یکدیگر و مشورت گیری از کارمندان تا چه حد زیاد است و امروز سد یکجانبه گرایی و فرمان برداری با حضور شما شکست.
 
وی در خصوص پیشنهادات و خواسته های مطرح شده از جانب کارمندان چنین گفت: در نوشته هایی که به دست من رسید درخواست اجازه ادامه تحصیل و تخفیف در هزینه های تحصیل داشتید و به دنبال تشکیل کارگروه های تخصصی شغلی بودید.
 
دانشجو ادامه داد: همچنین درخواست ضمانت شغلی ، جایگزینی فرزندان بازنشستگان در صورت داشتن شرایط به جای آنها، دادن وام کارمندی با بهره کم ، کارمندان قسمت های بالاتر بتوانند داشته باشند و فقط این حق در اختیار اعضاء هیئت علمی نباشد و شرایط مشابه کارمندان دانشگاه آزاد و با دانشگاه های دولتی را داشته اید که به همه این خواسته ها به مرور در جلسات کمیته مشاوران رسیدگی می شود.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: امروز به 2 موضوع اجازه ادامه تحصیل کارمندان و تعطیلی 5 شنبه دانشگاه‌ آزاد با حضور شما برای تصمیم گیری نهایی به مشورت می نشینیم و امیدواریم جلسات آینده کمیته مشاوران شاخه کارمندان پربارتر باشد./عط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار