امروز خبرنگاران رسانه‌هاي مختلف خبري از سوي "اتحاديه اول دانشگاه آزاد" به يك برنامه‌ "صوري" دعوت شدند که سوالات بي‌پاسخي را در پي داشت.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، روز گذشته نمابري از سوي "اتحاديه اول دانشگاه آزاد اسلامي" به برخي رسانه‌ها ارسال شد، مبني بر اينکه گردهمايي تشکل‌هاي دانشجويي دانشگاه آزاد اسلامي روز سه‌شنبه مورخ 27 تير ماه راس ساعت 11:30 با حضور فرهاد دانشجو در نمايشگاه بين‌المللي تهران برگزار مي‌شود و از اين طريق از خبرنگاران رسانه‌ها دعوت شده بود تا براي پوشش خبري در اين برنامه شرکت کننند.

امروز راس ساعت مقرر، خبرنگاران با حضور در سالن ميلاد نمايشگاه بين‌المللي متوجه شدند که برنامه‌اي با عنوان "اولين نشست کميته مشاوران و کارمندان دانشگاه آزاد" با سخنراني فرهاد دانشجو در حال برگزاري است و در واقع برنامه‌اي با عنوان ادعايي اتحاديه اول دانشگاه آزاد در ميان نبوده است.

حال سوال اينجاست که چرا تشکل‌هاي دانشجويي مانند اين تشكل دانشجويي دانشگاه آزاد که بايد پيگير مطالبات دانشجويان و گسترش گفتمان عدالت و صداقت باشند، چنين رويه ناثوابي را در پيش گيرند و شأن خبرنگاران و برنامه‌اي که خاص آنان نبوده را رعايت نكنند.
انتهاي پيام/
برچسب ها: اتحادیه ، تشکل ، دنشجو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار