تدابير امنيتي در لندن به مناسبت برگزاري بازيهاي المپيک به طور اغرام آميزي افزايش يافته به طوري که با مشاهده نظاميان در همه نقاط شهر ، تصاوير پادگانها در ذهن مردم تداعي مي شود.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني بي اف ام تي وي؛  شرکت امنيتي که مسئول تامين امنيت بازيها  بود به علت ناتواني در استخدام ده هزار و چهارصد نيروي لازم براي اين بازيها، از ماموريت خود بازماند و به اين ترتيب نظاميان جاي خالي اين شرکت خصوصي را پر کرده اند.

در  مجموع سه هزار و پانصد نظامي براي امنيت بازيها بسيج شده اند.نيک باکلز مدير شرکت امنيتي جي فور اس گفت :« ما متوجه شديم که بسياري از اين سربازان به علت خطاي ما مجبور شدند از تعطيلات  خود انصراف دهند. من خطاي خود را مي پذيرم. شرکت ما تعهد داده بود نيرو استخدام کند و ما بايد به هدف خود مي رسيديم.»

اما شايد عذرخواهي وي براي آرام کردن خشم دولت انگليس کافي نباشد. هزينه اين خطا ممکن است براي شرکت بسيار  گران تمام شود.  اين شرکت احتمالا بين  ده تا بيست ميليون پوند جريمه خواهد شد.

تسا جاول وزير مسئول برگزاري بازيهاي المپيک گفت:« مشکل اين است که شرکت جي فور اس همه را متقاعد کرده بود که مي تواند از پس مشکلاتش برآيد اما وقايع اين هفته نشان داد که آنان در تحقق اهدافشان کاملا ناتوان بوده اند.»

در مجموع هفده هزار سرباز در لندن مستقر مي شوند تا مانع هرگونه سوءقصدي شوند.

برچسب ها: لندن ، المپیک ، پادگان ، انگلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار