شهر لندن بعد از پایان جنگ جهانی دوم بالاترین میزان تجهیزات دفاعی و نیروهای امنیتی را برای مسابقات المپیک لندن آماده کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: علاوه بر تجهیزات دفاعی وآمادگی برای مقابله باهرگونه حمله دفاعی صدها مأمور امنیتی واطلاعاتی از کشورهای دیگر نیز برای مشاوره به همکاران بریتانیایی و کمک به حفظ امنیت لندن در مسابقات المپیک به این کشور سفر می کنند.

گفته می شود این میزان همکاری بین المللی برای حفاظت از امنیت یک رویداد بین المللی کمتر سابقه داشته و مسئولان امنیتی بریتانیا با تمام این تدابیر اعلام کرده اند نیروهای امنیتی این کشور نمی توانند امنیت بازی های المپیک لندن را تضمین کنند.

باتوجه به احتمال سفر یک میلیون نفر به لندن برای تماشای رقابت های المپیک، کنترل امنیتی این جمعیت دشوارتر هم به نظر می رسد از طرفی گروه بین المللی راه حل های امنیتی جهانی با عنوان ((جی 4 اس)) که یکی از همکاران مقامات امنیتی و پلیسی بریتانیا برای تضمین امنیت بیشتر بازیهای المپیک است اعلام کرده اند که توانایی درسال 3500 نیروی موردنیاز لندن را ندارند. این موضوع باعث نگرانی مسئولان انگلیسی در راه تأمین امنیت کامل بازیهای ماه آینده شد. /مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار