شهرک قدس تهران، فلاورجان اصفهان، هرسین کرمانشاه، ملایر استان همدان و قائمشهر از مازندران به عنوان پنج شهر پایلوت برای اجرای طرح پیشگیری، درمان و مقابله با اعتیاد انتخاب شدند.

 

فرمانده سپاه ناحیه قائمشهر در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران با اشاره به نشانه گرفتن جوانان کشور از سوی دشمنان نظام و توطئه استکبار جهانی در به انحراف کشاندن سرمایه‌های اصلی این انقلاب با گسترش استعمال مواد مخدر گفت : امروز جوانان ما در گوشه و کنار شهرمان با افتادن در دام اعتیاد از بین می‌روند که نیازمند چاره‌اندیشی است.

رمضانی افزود: مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر حضور همه‌جانبه و وسیع مردم را می‌طلبد تا سپاه و بسیج با همراهی مردم راهکارهای مقابله و درمان اعتیاد را جست‌وجو کنند.

وی با اشاره به پایلوت شدن شهرستان قائمشهر در اجرای طرح شناسایی، مقابله و درمان اعتیاد در کشور تصریح کرد: این طرح همزمان با چهار شهر پایلوت دیگر در کشور کار خود را آغاز کرد که در صورت موفقیت، مبارزه با اعتیاد در سراسر کشور عمومیت یافته برعهده سپاه و بسیج قرار می‌گیرد.

فرمانده سپاه ناحیه قائمشهر، آگاه‌سازی را یکی از کارهای هدف‌گذاری شده برای مبارزه با اعتیاد اعلام کرد و گفت : آگاه کردن و به عرصه کشاندن مردم در این جهاد بزرگ امری مهم و تاثیرگذار است./س

برچسب ها: مازندران ، پایلوت ، اعتیاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.