برخی از منابع آگاه به المنار گفته‌اند که با سرازیر شدن دلارهای سعودی و قطری به صنایع تسلیحاتی رژیم صهیونیستی جهت ساخت سلاح‌های مورد استفاده شورشیان سوریه، عملاً این صنابع به اوج شکوفایی خود رسیده‌اند چرا که سلاح‌های ساخته شده را با قیمت بیشتری فروخته و از این رهگذر سود هنگفتی هم نصیب آنها می‌شود.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از العالم،  ایجاد یک پل هوایی میان اسرائیل و فرودگاه شهر انطاکیه برای ورود سلاح و تجهیزات جهت استفاده شورشیان سوریه و تروریست‌های القاعده، خبری بود که چندی پیش منتشر شد و کسی هم آن را تکذیب نکرد.دولت سوریه بارها اعلام کرده که بسیاری از تسلیحات مورد استفاده شورشیان ساخت رژیم صهیونیستی است تصاویر بسیاری هم از این سلاح‌ها که بیشتر انفرادی بوده منتشر کرده است.
 
البته برخی از سیستم‌های ارتباطی ساخت این رژیم نیز توسط شورشیان مورد استفاده قرار گرفته‌اند که نمونه‌های متعددی از آنها تاکنون کشف و نمایش داده شده است.
 
این اخبار در حالی منتشر می‌شود که سازمان‌های اطلاعاتی غربی به شدت نگران افشای رابطه نزدیک سران شورشیان سوریه به خصوص مجلس ملی مخالفان موسوم به مجلس استانبول با این سازمان‌ها در طول سال‌های گذشته و دریافت مقرری ماهیانه از آنها بوده است.
 
چندی پیش برخی رسانه‌های انگلیسی اخباری را مبنی بر وابستگی بسمه قضماتی سخنگونی این مجلس به محافل فراماسونری منتشر کردند که نشان از عمق برنامه‌های غرب علیه سوریه با جذب افراد مختلف دارد.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار