دبير فدراسيون بدمينتون گفت: علي شاه حسيني تا 3 ماه به صورت قطعي و 2 ماه به صورت تعليقي محروم است و كميته انضباطي فدراسيون هيچ تغييري در تصميم خود نمي دهد.

ابوالفضل مهاجر در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: علي شاه حسيني تا 3 ماه به صورت قطعي و 2 ماه به صورت مقطعي از حضور در ميادين بدمينتون محروم است و اين حكم وي به تاييد اعضاي كميته انضباطي فدراسيون نيز رسيده است و به هيچ عنوان تغيير نخواهد كرد.

وي در ادامه افزود: شاه حسيني با حضور در كميته از خودش دفاع كرد اما دفاعيات او در مورد قبول مسئولان واقع نشد همه بازيكنان ، مربيان و سرپرستان تيم هاي ملي بايد شرح وظايف خود را بدانند علي شاه حسيني اين چهارچوب را رعايت نكرد و 5 ماه تعليق شد.

مهاجر در خصوص دلايل تعليق شاه حسيني عنوان كرد: تخلفات شاه حسيني از سال 89 تاكنون ثبت شده است و دليل اينكه تا كنون وي را محروم نكرديم تدبير فدراسيون بود بلكه شاه حسيني روشش را تغيير دهد اما اين اتفاق نيفتاد يكي از دلايل محروميت وي نيز حاشيه سازي براي فدراسيون بوده است و اگر باز هم به این کار خود ادامه دهد ممکن است باز هم به کمیته انضباطی دعوت شود.

دبیر فدراسیون بدمینتون درخصوص برنامه های فدراسیون اظهار داشت: برنامه های ما به دو دسته کوتاه مدت و بلند مدت تقسیم می شود که برنامه بلندمدت برای جوانان و نوجوانان است که ازاین طریق فاصله خود را با آسیایی های سرعتی کم کنیم و این مهم جزو برنامه های اصلی فدراسیون است، برنامه کوتاه مدت نیز شامل حال بزرگسالان تیم های ملی، اردوهای مقطعی، مسابقات رنکینگ در 3 مرحله، لیگ برتر ودسته یک می شود و گرنه کدام فدراسیون است که بازیکنان امتیاز آور خودرا کنار بگذارد.

وی از برگزاری مسابقات رنکینگ کشوری خبرداد و گفت: 28 و 29 تیر سال جاری استان زنجان میزبان مردان بدمینتون باز بزرگسال است، مرحله دوم و سوم این مسابقات نیز مهرماه و آذرماه سال جاری به ترتیب به میزبانی قم و قزوین برگزار می شود./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار