رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از عرضه مرغ گرم با قیمت 4 هزار و 700 تومان به بازار مصرف استان خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، عظمائی در نشستی که به منظور تنظیم بازار مصرف استان در آستانه ماه مبارک رمضان برگزار شد از عرضه مرغ گرم به بازار مصرف استان با قیمت 4 هزار و 700 تومان خبر داد.

وی در این نشست گفت: در طرح تنظیم بازار مرغ ، تولید کنندگان مرغ را به قیمت 4 هزار و 700 توما در هر کیلوگرم لاشه گرم عرضه خواهند کرد و در مقابل هر کیلو گرم مرغی که تولید کننده تحویل شبکه توزیع می دهد 2 و نیم کیلو کنجاله سویا به قیمت 900 تومان تحویل می گیرد .

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با تأکید بر اینکه این طرح تا اواسط ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت تصریح کرد: در صورت نیاز بازار مصرف بعد از ماه مبارک رمضان نیز شاهد ادامه این طرح خواهیم بود.

محمد جعفر عظمائی گفت: 70 درصد نیاز استان به مرغ گرم زیر طرح عرضه 4700 تومان قرار گرفته است و از فردا 100 نیاز مصرف استان زیر پوشش قیمت 4700 تومان خواهد رفت.

وی جنبه های روانی حاکم بر بازار مصرف از جمله علل افزایش قیمت مرغ دانسته و تأکید کرد: شهروندان با خیال آسوده اقدام به تهیه مرغ به مقدار نیاز خود نمایند و در صورت مشاهده تخلف و عرضه بیش از قیمت 4 هزار و 700 تومان مراتب را به شماره 124 اطلاع دهند./س

برچسب ها: مرغ ، مصرف ، آذربایجانشرقی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.