دبیرستاد بزرگداشت هفته بهزیستی در كهگیلویه و بویراحمد با تشریح مهمترین برنامه ها و فعالیت های هفته بهزیستی در استان گفت: اولین روز این هفته بنام بهزیستی ، توانبخشی ، توانمندسازی فراگیرو پایدار نام گذاری شده است.

'هدایت عظیمی فر'  در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود: نشست با اصحاب رسانه و افتتاح نمایشگاه دستاوردهای سازمان بهزیستی استان در حوزه ها و بخشهای مختلف از مهمترین برنامه ها و فعالیت های روز نخست هفته بزرگداشت بهزیستی در استان است.
وی بهزیستی ، خدمات اجتماعی و توانمند سازی را محوربرنامه های دومین روز بزرگداشت هفته بهزیستی در استان دانست و افزود: سركشی و دیدار مدیركل و معاونان از حوزه توانبخشی سازمان و نشست تخصصی مدیران ستادی این سازمان با مدیركل صدا و سیمای مركز استان از مهمترین برنامه های این روز است.
وی برگزاری مسابقه تنیس بین بانوان این اداره كل در سطح شهرستان ها و بخش های مختلف استان را از دیگر برنامه های محوری در این روز عنوان كرد.
عظیمی فر اظهار داشت: بر اساس روز شمار ، روز سوم هفته بهزیستی به نام بهزیستی ، خدمات تخصصی پیشگیرانه و توانمند سازی نام گذاری شده كه سركشی از مراكز حوزه امور اجتماعی ، افتتاح مهدكودك ها و كلینیك های حوزه امور اجتماعی به صورت نمادین و با حضور استاندار و سایر مسوولان و مقامات اجرایی استان از برنامه های مهم در این روز خواهد بود.
وی بازدید استاندار كهگیلویه وبویراحمد را از مركز گلها (خانه سالمندان) و مسابقه ویلچررانی معلولان جسمی و حركتی را از دیگر برنامه های مهم این روز عنوان كرد.
عظیمی فر شركت در همایش بهبود یافتگان در حوزه پیشگیری و فرهنگی ،افتتاح حوزه پیشگیری و فرهنگی با حضور مسوولان اجرایی ، افتتاح چند باب مسكن معلولان در سطح استان ، افتتاح مركز فرهنگی و غبارروبی گلزارشهدا را از برنامه های مهم این روز از هفته بهزیستی در استان اعلام كرد.
دبیرستاد بزرگداشت هفته بهزیستی دركهگیلویه وبویراحمد بهزیستی ، سرمایه های انسانی و ولایت مداری را محور فعالیت های چهارمین روز از هفته بهزیستی عنوان كرد و افزود: برگزاری جشن بزرگ خانواده بهزیستی و تجلیل از نخبگان جامعه هدف این سازمان ازمهمترین برنامه های پیش بینی شده دراین روز است.
عظیمی فر بهزیستی ، توانمندسازی و برنامه های مبتنی بر دانش را از محورهای پنجمین روز از هفته بزرگداشت بهزیستی در كهگیلویه وبویراحمد عنوان و اظهار داشت: دیدارمدیران ،معاونین و كاركنان بهزیستی استان با نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه یاسوج از مهمترین برنامه هایی است كه در این روز پیش بینی شده است.
معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی اداره كل بهزیستی كهگیلویه وبویراحمد گفت: بهزیستی ، توانمند سازی و توسعه مشاركت های مردمی محوربرنامه های و فعالیت های ششمین روز هفته بزرگداشت بهزیستی در استان است.
وی افزود: همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی بمناسبت هفته بهزیستی ، سخنرانی مدیركل بهزیستی استان قبل از خطبه های نماز جمعه یاسوج و حضور مدیران و كاركنان ادارات بهزیستی استان در نماز های جمعه شهرستان ها و بخش های مختلف استان از برنامه های ششمین روز هفته بزرگداشت بهزیستی است.
عظیمی فر بهزیستی ،توانمند سازی و پیشگیری را محور برنامه های آخرین روز هفته بهزیستی در استان اعلام كرد.
دبیرستاد بزرگداشت هفته بهزیستی در كهگیلویه وبویراحمد تشكیل و تاسیس سازمان بهزیستی را در راستای اجرای عدالت اجتماعی و اهداف و آرمان های متعالی امام (ره) و انقلاب عنوان كرد.
وی بیان كرد: رویكرد وسیاست اجرای برنامه ها و فعالیت های راهبردی سازمان بهزیستی بر پایه توانمند سازی دهك های پایین جامعه در ابعاد مختلف ، برابر سازی فرصت ها ، توانبخشی حرفه ای و اجتماعی و حمایت از خانواده های بی سرپرست استوار است.
عظیم فر تقویت و تحكیم نهاد خانواده ، به عنوان بنیادی ترین نهاد در جامعه ،بهره گیری از خدمات تخصصی مددكاری و سرمایه انسانی بخش خصوصی ،تسریع و تسهیل دستیابی جامعه هدف بهزیستی به خدمات تخصصی مددكاری اجتماعی و تقویت هویت ملی جوانان و نوجوانان متناسب با آرمان های بلند انقلاب اسلامی را ازدیگر اهداف و سیاست های راهبردی سازمان بهزیستی عنوان كرد.
25 تا 31 تیرماه هر سال به نام هفته بهزیستی نامگذاری شده است./س
برچسب ها: تشریح ، برنامه ، هفته ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.