مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: 214 واحد مسکن مهر مددجویان و معلولان زیر‌پوشش بهزیستی هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبيل  رویا احمدیان دیروز در آستانه هفته بهزیستی در افزود: بیش از 500 واحد مسکن مددجویی و معلولان به همت دولت خدمتگزار در استان اردبیل در حال احداث است که قرار است با تکمیل آنها تا پایان دولت دهم به متقاضیان واگذار شود.

وی گفت: در حالی که تا سال 84 تنها 24 واحد مسکن محرومان و نیازمندان احداث و به آنها واگذار شده بود در طول دولت نهم و دهم بیش از 738 واحد مسکن ارزان قیمت احداث و تحویل خانواده‌های مورد حمایت بهزیستی و جامعه هدف این نهاد خدمات‌رسان شده است.

احمدیان مهمترین رسالت سازمان بهزیستی را در یک ساختار حمایتی تخصصی از اقشار آسیب‌پذیر و در معرض آسیب توصیف کرد و افزود:‌ با هدف صیانت از حریم افراد جامعه و تکریم شخصیت‌ آنها بهزیستی خدمت به جامعه هدف خود را اعم از معلولان،‌ زنان بی‌سرپرست و مددجویان در اولویت خود قرار داده و نسبت به خودکفایی اقتصادی آنها تلاش می‌کند.

وی با اشاره به محور سه‌گانه فعالیت بهزیستی اعم از پیشگیری، اجتماعی و توانبخشی گفت:‌ ما معتقدیم هر چقدر هزینه و سرمایه‌گذاری در بخش پیشگیری انجام شود نسبت به درمان زود‌بازده بوده و از ثمره آن همه اقشار بهره‌مند می‌شوند.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل در ادامه افزود: در بحث ساخت و خرید مسکن نیز که تنها ویژه افراد متاهل است در صورت تامین زمین و آورده اولیه و داشتن توان مالی تا سقف 6 میلیون تومان بلاعوض پرداخت می‌شود تا متقاضیان بتوانند صاحب مسکن شوند./س 

برچسب ها: اردبیل ، مسکن ، مددجویی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.