عضو كميسيون كشاورزي مجلس از حضور وزراي صنعت، معدن و تجارت و جهاد كشاورزي در مجلس براي رسيدگي به واردات بي‌رويه برنج به كشور خبر داد.

رحمت‌الله نوروزي نماينده مردم علي آباد كتول در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با انتقاد از واردات بي‌رويه برنج و بروز مشكلات عديده براي توليدكنندگان داخلي گفت: اين واردات بي‌رويه و خارج از چارچوب، به وسيله عده‌اي سودجو صورت مي‌گيرد و با وجود انواع با كيفيت داخلي تنها به تضعيف محصول داخلي و تضرر توليدكننده داخلي منجر خواهد شد.

وي در ادامه با انتقاد از قيمت بالاي محصولات كشاورزي نظير سم، بذر و كود مورد نياز براي توليد برنج با كيفيت ايراني بر لزوم توجه هرچه بيشتر بر ملزومات توليد برنج داخلي و حمايت از كشاورزان تاكيد كرد.

عضو كميسيون كشاورزي مجلس همچنين با بيان اینکه امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده است، افزود : بر همين اساس و به‌منظور حمايت از توليد و توليدكننده داخلي اين كميسيون از مهدي غضنفري و صادق خليليان وزراي صنعت، معدن و تجارت و جهاد كشاورزي دعوت خواهد كرد تا هفته آتي با حضور در مجلس جهت تشريك مساعي و ارائه راهكارهاي مناسب درمورد اين معضل چاره‌يابي كنند.
/س2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار