نماينده مردم بابل در مجلس با بيان اينكه خريد تضميني برنج با توجه به نرخ تورم خواسته مردم است، خواستار جلوگيري از واردات بي رويه برنج براي جلوگيري از تضرر كشاورزان شد.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران علي‌اكبر ناصري نماينده مردم بابل در مجلس در جريان بررسي مشكلات توليدات كشاورزي در جلسه علني صبح امروز(چهارشنبه) بهارستان گفت: اكنون كود يارانه‌اي بسياركم و با تاخيرتوزيع مي‌شود و كشاورزان مجبورند آنرا كيسه اي هفت برابر يعني 40 هزار تومان تهيه كنند.

وي در ادامه اظهار داشت: كشاورزان و برنج‌كاران در گل و لاي ، سوز وسرما محصول استراتژيك برنج را توليد مي‌كنند اما خواسته هايي نيز دارند از جمله خريد تضميني برنج با توجه به نرخ تورم كه از خواسته‌هاي اساسي آنان است.

ناصري همچنين تصريح كرد: صنايع موجود بسيارقديمي هستند و در تبديل برنج ضايعاتي را ايجاد مي كنند كه به نظر مي‌رسد بايد اعتباري براي نوسازي آنها در نظر گرفته شود.

نماينده مردم بابل در مجلس گفت: توانايي‌هاي روستايي بايد تقويت شوند تا خود كشاورزان و توليدگران كه در آن عضو هستند بتوانند در جهت خريد و حمايت توليدگران بخش كشاورزي فعاليت كنند.

وي در پايان خاطرنشان كرد: هلند كشور كوچكي است اما فراوري لبني آن بسيار معروف است ما هم نيازمند توجه ويژه به بخش كشاورزي و حمايت قاطع و همه جانبه از كشاورزان در عرصه هاي مختلف هستيم.

س2/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار