نماينده دادستان خطاب به متهم(م.س) گفت: صادقانه صحبت كردن و عدم دروغ پردازي سرنوشت شما را تغيير مي دهد.

به گزارش خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، نماينده دادستان خطاب به وکيل مدافع متهم(م.س) گفت: بنده از موکل شما متنفر نيستم بلکه از عملکرد آن بيزار هستم.

نماينده دادستان ادامه داد: بنده موظفم به جرم و مطالبي که در کيفرخواست ارائه شده بپردازم و رويه مدعي العموم در دادستان اين است که اتهاماتي که به کيفرخواست وارد مي شود را دفاع کنم.

وي ادامه داد: دفاعيات شما بايد متناسب با ادله اي باشد که بنده و مدعي العموم در کيفرخواست آورده ايم دفاعيات شما در هر حدي نيست که بتواند کيفرخواست را زير سوال ببرد.

نماينده دادستان با اشاره به بيانات وکيل مدافع مبني بر اينکه موکلش از جريانات آگاهي نداشته است افزود: بر فرض مثال هم اگر متهم (م.س) از چيزي اطلاعي نداشته به هر حال گذر زمان همه چيز را برايش روشن کرده بود و اظهارات (الف.ش) و (ج.الف) اثبات مي کند که موکل شما از تمامي جريانات آگاه بوده است.

نماينده دادستان ادامه داد: اگر چنانچه گشايش يک يا دو و يا حتي 20 ال سي صورت مي گرفت مي توانستيم توجيه شما را قبول کنيم در حالي که 136 فقره ال سي به طور پي در پي اصلا قابل قبول نيست چطور اين حجم خريد و فروش به اين صورت انجام مي گرفت لذا گشايش يک ال سي 45 روز طول مي کشد.

فراهاني با اشاره به اينکه (س.ک) با (م.س) فکس و تايپ ها را انجام مي داده اند گفت: زماني که تمامي دلايل را کنار يکديگر بگذاريم به وضوح متوجه مي شويم که (س.ک) خارج از بانک توسط (م.س) فکس و تايپ ها را انجام مي داده است.

نماينده دادستان با بيان اينکه تمامي متهمان در اظهارات خود نام (م.س) را آورده اند تصريح کرد: تمامي متهمان در بازجويي هاي خود بيان کرده اند که اقدامات توسط (م.س) انجام مي شده است.

نماينده دادستان در پاسخ به سوال وکيل مدافع (م.س) مبني بر اينکه هيچ گونه کارشناسي صورت نگرفته است پاسخ داد: هيئت کارشناسي به تمامي وظايف خود آشنايي دارد و ما براي اينکه قضيه شفاف شود تمامي گزارشات تکميلي را گرفته ايم ولي 17 فقره قائدتا خارج از چارچوب بانکي بوده است که اگر بخواهيم آن را مورد بررسي قرار دهيم کاملا غير قانوني تلقي مي شود.

فراهاني در پاسخ به بيانات وکيل مدافع (م.س) مبني بر اينکه موکل بنده هيچ کاره اي نبوده است خاطر نشان کرد: موکل شما به هر حال يک کارمند ارشد بوده و در حد و اندازه خود نقش بسزايي داشته و زماني که متهم(ع.ر) در اظهارات خود بيان کرد که با امضا نکردن ما سيستم ذهني مه آفريد امير خسروي به هم ريخته کاملا اين قضيه را تبين مي كند که موکل شما مي توانسته نقش مهمي را ايفا كند./پ3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار