12ووشو کار ایرنی به مرحله ی نیمه نهایی چهارمین دوره مسابقات جام پارس راه پیدا کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان در نخستین روز از رقابت های چهارمین دوره مسابقات بین المللی ووشو جام پارس در زنجان 12 ووشوكار در بخش ساندا به مرحله نیمه نهایی راه پیدا كردند.

درمرحله بعدی در وزن 56- كیلوگرم علی بختیاری از تیم منتخب زنجان به مصاف حریف فرانسوی می رود

در وزن 65- كیلوگرم : محسن محمد سیفی از تیم منتخب زنجان با شكست دادن حریفی از برزیل به مصاف ووشوكار روسی می رود.

در وزن 70 – كیلوگرم سجاد عباسی از تیم منتخب زنجان كه نماینده هند را ناك اوت كرده است با اصغر سوری از تیم نفت تهران كه ورزشكار اردنی را شكست داده است مبارزه خواهد كرد.

وزن 75- كیلوگرم: جواد آقایی از تیم منتخب زنجان با شكست دادن حریفی از فرانسه و همچنین محسن بابایی نیز از تیم نفت تهران با ناك اوت كردن سانداكار هندی توانستند به مرحله نیمه نهایی راه یابند.

در وزن 80- كیلوگرم:مجید هاشم بیگی از تیم منتخب زنجان با شكست دادن نماینده برزیل به مصاف حریف لبنانی می رود و در همین وزن امیرافضلی نیز از تیم نفت تهران با مغلوب كردن نماینده چین با ورزشكار هندی مبارزه خواهد كرد.

در وزن 85- كیلوگرم: حمیدرضا قلی پور از تیم منتخب زنجان نماینده سوریه را از پیش رو برداشت و در مرحله نیمه نهایی نیز با حریف اوكراینی روبرو خواهد شد و در همین وزن ابوالفضل خانه كشی از تیم نفت تهران با شكست دادن نماینده هند به دیدار نماینده چین خواهد رفت.

و در وزن 90- كیلوگرم ، كامروان مروتی از تیم منتخب زنجان و محمد دولت مندی از تیم نفت تهران كه وشووكارعراق را ناك اوت كرد به مرحله نیمه نهایی رسیدند./س
برچسب ها: مسابقه ، جام ، پارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.