معاون وزير راه و شهرسازي و مدير عامل سازمان مجري ساختمان‌ها و تاسيسات عمومي و دولتي گفت: اكنون تعداد 10 بيمارستان با 680 تخت در سطح استان فارس مراحل ساخت را طي مي‌كند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران فارس محمد‌جعفر علي‌زاده در مراسم افتتاح بيمارستان امام‌هادي(ع) در فراشبند، افزود: امسال 2 بيمارستان ديگر در قالب طرح مهر ماندگار افتتاح خواهد شد.

علي‌زاده با بيان اينكه وزارت راه و شهرسازي سهم عمده‌اي در توسعه كشور و فارس در دولت دهم داشته و دارد، گفت: امروز شاهد بهره‌برداري از يك طرح بهداشتي، درماني در نقطه‌اي محروم از استان فارس هستيم.

معاون وزير راه و شهرسازي با قدرداني از همراهي همه مسوولان در اتمام اين طرح و به بهره‌برداري رسيدن آن، گفت: اين بيمارستان كه به نام مقدس امام هادي(ع) مزين شده، داراي بخش‌هاي اورژانس، درمانگاه، جراحي و بستري است. بخش بستري داراي 24 تخت و اورژانس نيز داراي 2 تخت و كل بيمارستان جمعا داراي 32 تخت است.

علي‌زاده يادآور شد: سه اتاق عمل يكي به‌عنوان عمل‌هاي سرپايي در بخش اورژانس و دو اتاق عمل هم در بخش جراحي، پيش‌بيني شده و از امروز آماده پذيرش بيماران است.

معاون وزير راه و شهرسازي تصريح كرد: راه‌اندازي اين بيمارستان در شهرستان فراشبند، اجراي موفق طرح پزشك خانواده را در اين شهرستان كمك خواهد كرد.

به گزارش ايسنا بيمارستان امام هادي(ع) شهرستان فراشبند در زميني به مساحت 50 هزار مترمربع و در زيربناي 4 هزار متر مربع با سازه‌ بتني احداث شده است.

اعتبار هزينه شده براي اين پروژه 47 ميليارد ريال و عمليات اجرايي آن سال 86 آغاز شده بود./س 

برچسب ها: نخستین ، مهر ، ماندگار ، فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.