فرمانده نيروي دريايي ارتش با بيان اينکه جمهوري اسلامي ايران در جهت تامين امنيت منطقه تلاش مي‌کند، افزود: به‌دنبال بر هم زدن امنيت منطقه نيستيم، اما در مقابل هرگونه تهديدي پاسخ مناسب را مي‌دهيم.

به گزارش خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، امير دريادار "حبيب‌الله سياري" فرمانده نيروي دريايي ارتش در حاشيه "همايش ملي پژوهش در نظام عدالت کيفري" در جمع خبرنگاران، سازمان قضايي را يکي از ارکان اصلي نيروهاي مسلح دانست و اظهار داشت: سازمان قضايي نيروهاي مسلح بر اساس شرح وظايف خود ابعاد مختلفي دارد و مهم‌ترين وظيفه آن پيشگيري از وقوع جرم است.

وي ادامه داد: برنامه هاي مختلفي توسط سازمان قضايي با همراهي نيروهاي مسلح در دست اجراست که مي‌تواند جامعه نيروهاي مسلح را شفاف و بدون خلافکار کند.

فرمانده نيروي دريايي ارتش با اشاره به برگزاري همايش مذکور گفت: برگزاري اين‌گونه همايش‌ها بسيار مفيد است و مي‌تواند در جهت پيشگيري از وقوع جرم موثر باشد.

دريادار سياري تاکيد کرد: جامعه نيروهاي مسلح، پاک و منظم است و در بحث پييشگيري نيز نوع برخورد با جرائم حائز اهميت است.

وي در پاسخ به سوالي درباره راهکار عملي شدن تئوري‌هاي مطرح شده در همايش امروز گفت: تئوری‌هاي ارايه شده در اين همايش به زودي به صورت عملي در مي‌آيد.

فرمانده نيروي دريايي ارتش همچنين در خصوص حفاظت از مرزهاي آبي کشور با توجه به تهديدهايي که از سوي استکبار عليه کشورمان مطرح مي‌شود، گفت: جمهوري اسلامي ايران با نيروهاي مسلح و توانمندي نظامي خود توانايي تامين امنيت درياهاي سرزميني، فلات قاره و منطقه انحصاري خود را به خوبي دارد.

دريادار سياري تاکيد کرد: ما مي‌توانيم امنيت منطقه را برقرار کنيم و در مقابل هرگونه تهديدي مي‌ايستيم.

وي با بيان اينکه جمهوري اسلامي ايران در جهت تامين امنيت منطقه تلاش مي‌کند؛ خاطرنشان کرد: به‌دنبال بر هم زدن امنيت منطقه نيستيم، اما در مقابل هرگونه تهديدي پاسخ مناسب را مي‌دهيم.

انتهاي پيام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار