فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تشریح موقعیت ایران اسلامی در جهان، گفت: اگر ادعا می كنیم كه می توانیم امنیت منطقه را داشته باشیم، به عمل ثابت شده است.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ امیر دریادار 'حبیب الله سیاری' روز سه شنبه در 'همایش افسران ارشد نیروی دریایی' در تالار نیروی دریایی سیرجان، با اشاره به جایگاه نیروهای متخصص كشورمان در بخش های مختلف، گفت: با وجود همه كارشكنی ها، زیردریایی طارق با همت همین نیروها تجهیز و به آب انداخته شد.

وی تاكید كرد: هرچه بیشتر زمان می گذرد، توان قدرتی جمهوری اسلامی ایران در همه ابعاد اعلام می شود و این به بركت وجود تمامی نیروهای تحت امر فرماندهی كل قوا است.

امیر دریادار سیاری، اظهار داشت: آموزش نیروی انسانی یكی از ابعاد قدرت ما به عنوان نیروی دریایی برتر منطقه است كه مورد توجه قرار گرفته است.

وی ادامه داد: امروز با آموزش های به روز و تخصصی توانسته ایم در هر كجا كه منابع و منافع جمهوری اسلامی به خطر افتد حضور یافته و با اقتدار عمل كنیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: موضوع نظام جمهوری اسلامی ایران در سه محور هسته ای، استقلال منطقه و امنیت دریاها موجب شد كه نیروی دریایی به عنوان یك نیروی اثرگذار تلقی شود.

وی با بیان این كه در عملیات رعد یك، موفق شدیم دزدان دریایی را خارج از منطقه استحفاظی خود دستگیر كنیم، گفت: این مهم به دلیل آموزش خوب و اقتدار عمل بود.

وی افزود: شعار نیروی دریایی، تبعیت از رهبری نظام و فرمانده كل قوا و ادامه راه ما راه حسین است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش، همچنین گفت: مركز آموزش دریایی سیرجان بیش از 90 درصد نیروی وظیفه را آموزش می دهد.

در این همایش نیز از فرماندهان ارشد، بازنشستگان نیروی دریایی، درجه داران و كارمندان نمونه مركز آموزش نیروی دریایی و آمادگاه دریایی جنوب مستقر در پایگاه دریایی سیرجان با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی تجلیل شد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار