معاون امور شهري و محيط زيست منطقه 4 گفت: به منظور زيبا سازي بزرگراه ها و محدوده هاي شهري و معابر در سال جاري، 35 هزار متر مربع فضاي سبز در حاشيه بزرگراه شهيد زين الدين ايجاد مي شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، حميد ناصحي ضمن بيان اين مطلب افزود: با توجه به نزديک شدن به زمان بهره برداري از مسير 6 کيلومتري بزرگراه شهيد زين الدين حد فاصل استخر تا سه راه آزمايش، عمليات اجرايي احداث فضاي سبز اين محدوده در دستور کار معاونت امور شهري و محيط زيست شهرداري منطقه قرار گرفت.
معاون امور شهري و محيط زيست منطقه 4 ادامه داد: در اين راستا احداث اراضي با 8 حاشيه و بدنه بزرگراه در محدوده خيابان شهيد بابائيان تا خيابان استخر به مساحت 35 هزار متر مربع آغاز شده است و تا کنون 3000 متر لوله گذاري انجام شده است.
ناصحي تصريح کرد: در حدود 7 هزار متر مکعب نخاله و خاک مازاد از محدوده در دست اقدام خارج شده و خاکريزي با خاک نباتي صورت گرفته است.
وي اظهار داشت: احداث فضاي سبز با تاکيد بر استفاده از درختکاري و درختچه کاري با گونه هاي کم نياز و مقاوم در برنامه کاري قرار دارد.
در ادامه مهدي ناظريه رئيس اداره ساماندهي منطقه 4 اضافه کرد: جلسه دوره اي اداره ساماندهي منطقه با کارشناسان ساماندهي نواحي 9 گانه در ناحيه 6 برگزار شد.
ناظريه در جلسه تاکيد کرد: مصوبات تغيير کاربري هايي که جز مشاغل مزاحم (تمهيد، تعطيل و ...) بروز رساني شود و کدهاي نوسازي به موقع ارسال شود.
رئيس اداره ساماندهي منطقه 4 بيان کرد: همچنين اجاره بها کيوسک هاي گل و مطبوعات به موقع دريافت شود و پرونده هايي که راي آنها توسط ذينفع نقض مي شود به فوريت اداره حقوقي ارسال و به اداره ساماندهي گزارش شود.
وي خاطر نشان کرد: خيابان هاي هنگام واستخر نواحي 7 و 9 که داراي پرونده هستند شناسايي و اقدام به تشکيل پرونده (مشاغل) مزاحم شوند./ز
برچسب ها: فضای سبز ، بزرگراه ، معابر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار