وزه دانشجویان و دانشگاهیان مجمع عالی نخبگان ایران (معنا) با هدف جذب و شناسایی نخبگان دانشجویی و راه‌اندازی شبکه‌های منظم متشکل ازاستعداد های درخشان ، کارآمد و ایده پرداز در کشور که به طور رسمی از يازده اردیبهشت ماه سال جاری آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، حوزه دانشجویان و دانشگاهیان مجمع عالی نخبگان ایران (معنا) با هدف جذب و شناسایی نخبگان دانشجویی و راه‌اندازی شبکه‌های منظم متشکل ازاستعداد های درخشان ، کارآمد و ایده پرداز در کشور که به طور رسمی از يازده  اردیبهشت ماه سال جاری آغاز به کار کرد، در قالب چهار معاونت و یازده کمیته به جذب و پرورش ایده های برتر ، طرح های پژوهشی و کارآفرینی نخبگان دانشگاهی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری و به انضمام دیگر فعالیت های فرهنگی در محافل دانشگاهی می پردازد.

به گزارش روابط عمومی حوزه دانشجویان ودانشگاهیان مجمع عالی نخبگان ایران سایت نخبه آنلاین به عنوان پایه گذار آژانس تحلیلی خبری نخبگان و استعدادهای درخشان در کشور شروع به کار کرد.

این پایگاه اطلاع رسانی ،خبر رو نمایی از این سایت را در اوایل مرداد ماه سال جاری داد. و در همین راستا از کلیه مقاله نویسان ، نخبگان دانشگاهی ، اساتید و کارآفرینان کشور جهت  ارائه مقالات و گزارشات خود دعوت بعمل آورد .


منبع: تابناک
برچسب ها: نخبگان ، سایت ، دانشگاه ، حوزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار