نماينده مستعفي پارلمان بحرين با اشاره به سکوت مجامع بين المللي در برابر حوادث بحرين تاکيد کرد مردم با پايداري و مقاومت خود در نهايت مسئله را به صورت سياسي حل مي کنند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  تلويزيون اللؤلؤ ؛‌ جواد فيروز در گفتگويي با اين شبکه درباره تحولات و تظاهرات در بحرين گفت: آنچه ديروز در بحرين اتفاق افتاد در واقع هر روز تکرار مي شود اما تفاوت آن با روزهاي گذشته اين بود که مخالفان بحريني مردم را به برگزاري ده راهپيمايي دعوت کردند و در نتيجه آن همه يا بيشتر مناطق بحرين به سبب اصرار مردم بحرين بر حق خود براي برگزاري تظاهرات به صحنه درگيري با نيروهاي رژيم مبدل شد و در واقع بيشتر مناطق بحرين به يک پادگان نظامي بزرگ تبديل شده بودند.

وي ادامه داد: با وجود آن که نيروهاي امنيتي بحرين از ظهر براي جلوگيري از تجمع مردم آماده بودند ولي مردم در مناطق مختلف توانستند نيروهاي امنيتي و اقدامات آنها را به چالش بکشند و تظاهرات را در اين مناطق اعم از کرزکان، الدراز، الدير و منامه و برخي ديگر از مناطق از قبيل سنابس و ... برگزار کنند.

وي افزود : مردم در برابر اقدامات سرکوبگرانه نيروهاي رژيم از موضع خود عقب نشيني نکردند و به مبارزه طلبي خود در برابر آنها ادامه دادند.

وي در ادامه با اشاره به اين که رژيم بحرين نمي خواهد راه حل سياسي را براي برون رفت از اين بحران بپذيرد و مي خواهد مردم را به زانو در آورد افزود: آنها متاسفانه از حوادث گذشته عبرت نگرفته اند و به اين نتيجه نرسيده اند که سرکوبگري هيچ فايده اي ندارد.

 در نتيجه مي بينيم که همان افکار و ذهنيت هاي سابق هنوز در ميان آنها وجود دارد و نمي خواهند بپذيرند که راه حل امنيتي شکست خورده است.

وي در پاسخ به اين که وقتي رژيم از موضع خود عقب نشيني نمي کند چه راهي براي حل اين بحران وجود دارد گفت: مجامع بين المللي در برابر حوادث بحرين سکوت کرده اند و در برابر آن واکنشي نشان نمي دهند بر همين اساس مردم خودشان بايد به مقاومت ادامه دهند و در نهايت مسئله از طريق سياسي حل و فصل خواهد شد.

برچسب ها: بحرین ، بین الملل ، مقاومت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار