رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت: 20 طرح در هلال‌ احمر مازندران با اعتباری حدود 5 میلیارد تومان اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران ، ابوالحسن فقیه امروز در جمع اعضای جمعیت هلال ‌احمر استان مازندران در ساری افزود مازندران در سال میزبان یک چهارم جمعیت کشور است.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به اقدامات انجام شده در جمعیت هلال احمر مازندران یادآور شد: با وجود همه کارهای انجام شده مازندران به جایگاه مورد انتظار خود در هلال احمر نرسید و باید تلاش کنیم تا در برنامه‌ فشرده نیاز‌های اساسی هلال احمر مازندران را تامین کنیم.

این مسئول یادآور شد: اختصاص 5 میلیارد تومان اعتبار جدای از اعتبار جاری مازندران است.

وی با اشاره به برنامه سالانه جمعیت هلال احمر گفت تامین امکانات، تجهیزات و برگزاری اردو در سطح کشور برای همه استان‌ها از برنامه‌های هلال احمر است.

این مسئول عنوان کرد: با توجه به وسعت این استان سهم مازندران از اجرای برنامه‌های هلال احمر 50 درصد نسبت به برنامه‌های از قبل تعریف شده افزایش می‌یابد.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور در مورد تعیین تکلیف نیروهای قرارداد معین در هلال احمر مازندران اذعان داشت: جذب 100 نفر در هلال احمر مازندران در غالب قرار داد معین خلاف قانون بود.

فقیه در پایان متذکر شد: نیروی جذب شده در هلال احمر مازندران در اجرای این تصمیم بی‌تقصیر هستند و برای استفاده از این نیروها در هلال‌ احمر، پرونده این نیروها در گزینش بررسی و سپس جذب می‌شوند ./س
برچسب ها: اجرایی ، طرح ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.