عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام شخصيت‌محوري براي ورود به انتخابات را آفت جديد سياست‌ورزي در ايران دانست و گفت: لازم است در معرفي کانديداها به مردم و فعاليت‌هاي انتخاباتي به جاي شخص‌محوري به سمت برنامه‌محوري پيش برويم.

حسين مظفر عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، شخصيت محوري براي ورود به انتخابات را آفت جديد سياست ورزي در ايران دانست و اظهار داشت: شخصيت محوري به عنوان آفتي مهم در انتخابات هاي مختلف ظهور و بروز پيدا مي کند.
 
وي ادامه داد: هنگامي که شخصي در مسئوليتي انجام وظيفه مي کند امور به خوبي پيش مي رود اما با جابجايي و تحول، مسئوليت به فرد ديگري واگذار مي‌شود لذا اجراي برنامه ها تغيير پيدا مي‌کند و شخص محوري اولويت قرار مي‌گيرد.

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام با اشاره به اهميت انتخابات رياست جمهوري، افزود: لازم است در معرفي کانديداها به مردم و فعاليت هاي انتخاباتي به جاي شخص محوري به سمت برنامه محوري پيش برويم.

مظفر تصريح کرد: ارائه برنامه منسجم و قابل اجرا مي تواند معياري خوبي براي قضاوت مردم باشد.

وي با اشاره به ضرورت پيگيري برنامه هاي کانديداها از جانب مردم، ادامه داد:  تمامي برنامه هاي کانديداها بايد مورد ارزيابي و بررسي قرار گيرد و قابليت اجرايي شدن آن مورد تحليل قرار گيرد.

مظفر برنامه محوري را رويکردي مناسب ارزيابي کرد و گفت: انتخاب و گزينش افراد بايد براساس برنامه ها و توانايي آنان صورت بگيرد و تا زماني که شخصيت محوري ملاک عمل باشد با جابجايي افراد بسياري از مسائل بهم مي خورد.

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام خاطر نشان کرد: : کانديداتوري در انتخابات اصلا از مخيله ام عبور نکرده است و کانديداي رياست جمهوري هم نمي شوم./س3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار